Praktyczna wiedza i doświadczenie - 100% gwarancji

DLA DEWELOPERÓW

Szkolenia zamknięte
Praktyczne szkolenia zamknięte... czytaj więcej
Marketing inwestycji
Marketing to nauczenie klienta dostrzegania potencjału naszej nieruchomości.... czytaj więcej
Zakres usług dla dewelopera
Realizowane usługi pomagają
w ogólnej koordynacji działań konwersji planów, potrzeb
i wdrażaniu w życie pomysłów firm deweloperskich.... czytaj więcej
Tworzenie nowej inwestycji
Tworzenie potencjału nowej inwestycji deweloperskiej na rynku... czytaj więcej

Tworzenie nowej inwestycji

Kreowanie wizerunku inwestycji deweloperskiej.
Strategie kreacji potencjału inwestycji deweloperskich w odniesieniu do przygotowanego
przez inwestora projektu architektonicznego.

  1.    Opracowanie nazwy inwestycji.
  2.    Logo.
  3.    Opracowanie Key Visual .
  4.    Claim.
  5.    Opracowanie strategii marketingowej – grupa docelowa klientów, kanały dotarcia, etapy wdrażania kampanii marketingowej, itp.
  6.    Przygotowanie strategii sprzedaży + szkolenie dla działu sprzedaży.
  7.    Opracowanie media planu na rok wraz ze wstępnym budżetem.
  8.    Opracowanie materiałów marketingowych – folder, ulotka, bilbord, itp.

OFERTA

I.            Opracowanie nazwy inwestycji.

Opracowanie nazwy inwestycji zawiera w sobie takie elementy jak:

1.            wyjątkowy charakter inwestycji –nazwa zgodna z potencjałem lokalizacyjnym inwestycji, w odniesieniu do historii,
               jak i przyszłości tej lokalizacji oraz samemu standardowi inwestycji.
2.            Duma i prestiż- w odniesieniu do świadomości postrzegania inwestycji przez docelową grupę klientów oraz przyszłych mieszkańców.
3.            Oryginalna i niepowtarzalna – stworzenie konkurencyjności nazwy względem innych inwestycji realizowanych,
               bądź zrealizowanych przez firmy deweloperskie oraz skuteczna jej promocja.
 
II.          Logo – dla inwestycji deweloperskiej.

Projektowanie logotypu następuje po stworzeniu potencjału marketingowo – sprzedażowego inwestycji.

Ideą stworzenia przez nas Logotypu jest  graficzne połączenie niepowtarzalnego potencjału inwestycji z przekazem, który komunikujemy naszym klientom.

Logo dla projektu inwestycji  na rynku nieruchomości rządzi się innymi prawami niż w innych branżach. Przy jego projektowaniu należy pamiętać o jego stałej transparentności  (wykorzystanie loga na inwestycji) oraz przewidzieć nieśmiertelność przekazu (postrzeganie loga za 50 lat).

To dlatego logo musi nawiązywać do potencjału inwestycji, a nie tylko do wykreowanych teksów marketingowych wykorzystywanych jedynie na etapie sprzedaży!!!

1.    Projekty są tworzone w minimum kilkudziesięciu różnych wzorach, byście mogli Państwo mieć skalę porównawczą.
2.    Logo projektowane jest w wielu formatach, by można było je wykorzystywać w różnych działaniach marketingowo – sprzedażowych.
3.    Logo projektowane jest również z uwzględnieniem Państwa wskazówek, analizowanych, jak i zgłaszanych w trakcie całego procesu tworzenia.
4.    Otrzymujecie Państwo prawa majątkowe oraz autorskie do projektu logotypu.
 
III.        Opracowanie Key Visual .
 
Key Visual dodatkowe uzupełnienie logo oraz fundament do dalszego kreowania marki inwestycji oraz dewelopera.
 
1.    Spójne uzupełnienie logotypu.
2.    Punkty wyjścia - unikalny i charakterystyczny, zrozumiały.
3.    Przygotowany pod każde źródło reklamy medialnej i outdoor.
4.    Adresowany do określonej grupy docelowej (przyszli mieszkańcy, partnerzy biznesowi).
 
IV.         Claim.

Tożsamość i esencja firmy deweloperskiej.
Zachowanie spójności w postrzeganiu marki jest przez nas doskonale rozumiane zważywszy na klientów,  inwestorów oraz partnerów biznesowych spółki.
Tworzony claim obejmuje połączenie indywidualnego potencjału realizowanych inwestycji przez firmę deweloperską, przekazu jaki komunikuje na zewnątrz oraz z ogólną, nadrzędną filozofią jej funkcjonowania. 

V.           Opracowanie strategii marketingowej.

Opracowanie strategii marketingowej oparte jest na podstawie potencjału inwestycji oraz celów spółki względem jej komercjalizacji.

Każda stworzona przez nas strategia marketingowa jest elastyczna oraz uzupełniona narzędziami analitycznymi. Umożliwia to natychmiastowe dostosowywanie działań do potencjału oraz zachowań rynku.

Bardzo często jesteśmy proszeni przez firmy deweloperskie o zmianę strategii marketingowej, gdyż ta którą posiadają nie gwarantuje zadawalającego wolumenu  komercjalizacji ich inwestycji.

Strategia marketingowa przygotowana przez nas obejmuje minimum trzy scenariusze działań w zależności od zachowań rynku.
Dzięki różnym scenariuszom zyskujemy czas  związany z wprowadzaniem innych strategii oraz obniżamy budżet marketingowy w efekcie skracamy czas komercjalizacji inwestycji.

1.    Stworzenie atrakcyjnej dla mieszkańców przestrzeni do życia  (stylu, prestiżu, wyjątkowości).
2.    Stworzenie scenariuszy przekazu komunikacyjnego obejmującego potencjał inwestycji.
3.    Określenie docelowej grupy klientów oraz nie klientów (grupy klientów, która może być zainteresowana kupnem mieszkania w bliskiej przyszłości).
4.    Przygotowanie kierunku działań marketingowych oraz odpowiednich kanałów dystrybucji reklamy – optymalizacja jakości i formy przekazu,
       strategia dotarcia do docelowej grupy klientów.
5.    Narzędzia do analizy efektywności działań marketingowych – wdrożenie i praca na nich.
 

 
VI.         Oferta obejmuje praktyczne wdrożenie zrealizowanych powyżej celów do działu sprzedaży.

Dwudniowe szkolenie dla pracowników działu sprzedaży.
Przedstawienie, filozofii, kierunków działań, strategii marketingowo – sprzedażowej, przygotowanie standaryzacji procesów obsługi klientów,
zgodnie ze stworzonym potencjałem inwestycji.


             Standaryzacja efektywnych procesów sprzedaży w firmie deweloperskiej.

                                                                                                     

 

VII.       Opracowanie media planu na rok wraz ze wstępnym budżetem.
 
1.    Określenie możliwości optymalizacji planu marketingowego, względem prowadzonej lub planowanej inwestycji oraz celów inwestorskich.
2.    Wyznaczanie celów strategicznych kampanii marketingowej względem budżetowania.
3.    Przygotowanie budżetu i analizy reklamy - określenie możliwości optymalizacji struktury marketingu.
4.    Tworzenie strategii i harmonogramów finansowania działań marketingowych.
 
VIII.    Opracowanie materiałów marketingowych oraz stron internetowych dedykowanych specyfice rynku nieruchomości.

 

 


 

Kontakt.
Arkadiusz Leszczyński
Dyrektor zarządzający. Trener. Coach.
telefon: +48 692 13 19 13
e-mail:
a.leszczyński@pbn-akademia.pl
 
Profesjonalny Broker Nieruchomości
Praktyczna wiedza i doświadczenie.

„Jeśli coś nosi moje imię musi być najlepsze”
Donald Trump
 
www.pbn-akademia.pl

Praktyczna wiedza i doświadczenie.

Newsletter
Aby otrzymywać najnowsze informacje
o naszych szkoleniach prosimy zostaw swój adres e-mail:
0% Prowizji czy umowa wyłączności?Profesjonalny Broker nieruchomości - ExclusivePersonal Mentor Coaching Real Estate