Praktyczna wiedza i doświadczenie - 100% gwarancji

SZKOLENIA

Skuteczny marketing potencjału inwestycji deweloperskich

real-estate_965848.jpg
 
 
 

„Skuteczny marketing potencjału inwestycji deweloperskich”

 
 
 



Czasy kiedy sprzedawało się nieruchomości na podstawie rzutów i renderów
już minęły. Istnieje większa konkurencja na rynku, klient jest bardziej świadomy, posiada większy wybór.
Odpowiednia reklama, jej forma, miejsce, kierunek, czas itp. jest oczywiście podstawą 
w sprzedaży, niemniej jednak w przypadku reklamy nieruchomości
więcej nie zawsze znaczy lepiej!!!

Bardzo często można zaobserwować reklamę danej inwestycji w niemal wszystkich portalach oraz innych źródłach reklamy w identycznej formie, a przecież każde z tych narzędzi reklamy trafia do zupełnie różnych grup klientów.
 
Nie można określić skutecznej strategii marketingowej nie znając specyfiki rynku nieruchomości oraz potrzeb klientów.
Jeżeli reklama inwestycji będzie widoczna tam gdzie niema klientów zdecydowanych na zakup lub nie da ona wystarczających korzyści (znajomość potrzeb klientów), by zmotywować klienta do wizyty w biurze, reklama taka może odnieść odwrotny skutek.
 
Inwestycja taka przez klientów się opatrzy, nie będzie (już na poziomie reklamy) alternatywą dla innych konkurencyjnych inwestycji na rynku tym samym zainteresowanie nią spadnie.
W efekcie doprowadzi to do obniżenia ceny m2 lub innych zabiegów marketingowych (wyposażanie kuchni, garaż w cenie, itp.) mało korzystnych z punktu przepływu finansowego.

Marketing to nauczenie klienta dostrzegania potencjału naszej nieruchomości.
 
Klienci zwracają uwagę na różne rzeczy, prestiż, bezpieczeństwo, komfort, niepowtarzalność, wyjątkowy charakter, potencjał inwestycyjny, przepływ finansowy (istotny dla inwestora) itp.
 
Marketing musi zbudować taką potrzebę w kliencie (którą zaspokaja potencjał naszej inwestycji) oraz dać klientowi pewność, że znalazł to czego szukał.
 
Skuteczna reklama potrafi wskazać klientowi powód i cel do dokonania zakupu poprzez zidentyfikowanie problemu i zorientowanie się na jego zainteresowania, potrzeby oraz pragnienia.
Reklama taka intryguje na tyle, że klient decyduje się wykonać telefon lub odwiedzić biuro sprzedaży.
 
Reklama nieruchomości musi budować i tworzyć potrzeby w kliencie gdyż klient bardzo często nie widzi tego co kryje dana inwestycja.
Zatem emocjonalne wyeksponowanie walorów nieruchomości w odniesieniu do głębokich, świadomych, bądź nieświadomych potrzeb klienta jest niezbędne w skutecznym przekazie reklamowym.
Istotne w marketingu jest również to by dbać o tzw. nie klientów – czyli docierać z przekazem tam gdzie znajduje się potencjalny klient, który jeszcze nie zdecydował się rozpocząć poszukiwania własnej nieruchomości.
Marketing powinien być również odpowiednio budżetowany tak, by  każda zainwestowana    w niego złotówka przynosiła jak największy zwrot w postaci sprzedaży lub rozpoznawalności inwestycji.
Tu pojawia się potrzeba wdrożenia statystyk.
Analiza statystyk reklamy badająca jedynie ruch generowany na portalach z ofertami  lub stronie www nie jest miarodajna. Statystyki takie powinny liczyć ruch oraz ilość generowanych telefonów i wizyt w biurze oraz samą sprzedaż. Dopiero taka analiza może stwierdzić skuteczność danego źródła reklamy.
 
W trakcie szkolenia dowiesz się zatem:

jak spersonalizować przekaz reklamy Twojej inwestycji do potencjalnego klienta
     oraz jego potrzeb,
jak określić grupę docelową klienta,
jak na podstawie potencjału nieruchomości znaleźć skuteczne kierunki reklamy,
jak budować współpracę z innymi podmiotami działającymi na rynku nieruchomości
     i nie tylko,
jak tworzyć indywidualne modele oraz rozwiązania marketingowe inwestycji,
jak wprowadzać alternatywne skuteczne formy oraz narzędzia przekazu
     marketingowego nieruchomości,
jak analizować skuteczność narzędzi reklamowych oraz jak pracować
     na tych najbardziej opłacalnych,
poznasz strategie tworzenia skutecznych ofert, tekstów reklamowych, ulotek,
     stron www i wiele innych skutecznych form oraz narzędzi marketingowych.

Strategia marketingowa powinna tworzyć w kliencie potrzebę posiadania nieruchomości
oraz ją zaspokajać.

 

Plan szkolenia.

 
1.     Budowanie potencjału nieruchomości.
a.     Analiza mocnych oraz zabezpieczenie słabych stron inwestycji.
2.     Określanie celów strategicznych kampanii marketingowej względem budżetowania.
3.     Ustalanie profesjonalnej strategii marketingowo – sprzedażowej dla istniejących lub powstających inwestycji.
a.     Przygotowanie min. dwóch niezależnych strategii – w zależności od rozwoju sytuacji na rynku nieruchomości.
4.     Przygotowanie strategii marketingowej w odniesieniu do etapów zaawansowania prac.
a.     1 etap, 2 etap, 3 etap.
b.     Przygotowanie oraz promocja dni otwartych na inwestycji.
5.     Analiza raportów sprzedażowych, obiekcji klientów – w celu zwiększenia skuteczności przekazu reklamowego.
a.     Analiza potrzeb klientów oraz modele ich tworzenia poprzez przekaz reklamowy.
6.     Tworzenie spójnej i skutecznej kampanii identyfikacji wizualnej inwestycji: outdoor, plakaty, ulotki, prasa, radio, TV, Internet, itp.
7.     Tworzenie sugestywnych ofert reklamowych, testów, opisów na stronach www inwestycji.
a.     Język perswazji - wzbudzanie w kliencie pasji.
b.     Hipnotyzm słowa – skuteczna lingwistyka.
8.     Personalizowanie tekstów reklamowych, ofert pod kątem charakterystyki grupy docelowej klientów.
a.     Emocjonalne wyeksponowanie walorów nieruchomości – odniesienie do głębokich, świadomych, bądź nieświadomych potrzeb klienta.
9.     Tworzenie oraz analiza statystyk skuteczności reklam – pod względem doboru najbardziej skutecznych.
a.     Analiza mocnych oraz słabych stron kierunków reklamy.
b.     Analiza skuteczności portali ogłoszeniowych.
10.Określanie kierunków reklamy w odniesieniu do potencjału inwestycji.
a.     Prospecting –efektywne pozyskiwanie nowych klientów.
11.Tworzenie bardzo skutecznych strategii reklamy opartej na działaniach barterowych.
a.     Nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami w celu zwiększenia efektywności własnych działań.
12.Kreowanie większej rozpoznawalności marki dewelopera.
a.     Benchmarking – budowanie konkurencyjności firmy na rynku w odniesieniu do najskuteczniejszych rozwiązań sprawdzonych na rynkach nieruchomości na świecie.
b.     zwiększenie zaufania oraz lojalności klientów do firmy.
c.      CRM Tworzenie długotrwałych relacji biznesowych.
13.Współpraca z działem sprzedaży w celu realizacji skutecznej kampanii reklamowej – szybkie reagowanie w zależności od zachodzących zmian na rynku oraz potrzeb klientów.
a.     Wdrażanie i analiza raportów dot. procesów obsługi oraz sprzedaży.
b.     Wdrażanie statystyk skuteczności źródeł reklamy.
c.      Analiza potencjału klientów.
14.Konsultacje.
Szkolenie polecane jest osobom z marketingu, w rękach których leży satysfakcja klienta, a tym samym prestiż firmy i jej wymierne wyniki.
 
Szczególnie osobom:
  • mającym zawodowe relacje z klientami na rynku nieruchomości, zwłaszcza: deweloperom, pośrednikom, brokerom, dyrektorom biur nieruchomości, managerom, doradcom inwestycyjnym, sprzedawcom, brokerom ubezpieczeniowym,
skierowane jest również do osób chcących:
  • podnieść prestiż firmy, w której pracują oraz wykonywanej przez siebie pracy,
  • zwiększyć lojalność oraz zaufanie swoich klientów,
  • poprzez profesjonalną i skuteczną sprzedaż nieruchomości, pragną przyczynić się do podniesienia jakości życia innych oraz standardów rynku,
  • zyskać większą satysfakcję z wykonywanej pracy,
  • do wszystkich osób, działających na rynku nieruchomości, które pragną poprawić jakość swoich kontaktów z klientami, kontrahentami oraz zwiększyć efekty swojej pracy,
  • do każdej osoby, którą interesuje rynek nieruchomości oraz prawa nim rządzące.
Metodologia pracy podczas szkolenia:
  • Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, co pozwala uzyskać lepszą interakcję z uczestnikiem.
  • Szkolenie zbudowane jest w oparciu o obszerną wiedzę z zakresu rozwoju osobistego, motywacji, psychologii, socjologii, mediacji, organizacji biznesu, zasad funkcjonowania rynku nieruchomości technik programowania neurolingwistycznego i wielu innych skutecznych form szkoleniowych.
  • Materiały szkoleniowe przez nas przygotowywane są tak, by każdy mógł z nich indywidualnie korzystać ,co w efekcie daje szybsze i lepsze rezultaty dla uczestnika oraz firmy.
  • Warsztat uzupełniony jest ćwiczeniami praktycznymi, by uczestnicy lepiej przyswoili uzyskaną wiedzę (dyskusja, interakcja w grupach, przypadki oraz gry sytuacyjne dotyczące realiów rynku nieruchomości).
  • Ostatni moduł szkolenia przeznaczony jest zawsze na indywidualne konsultacje i ustalenie ewentualnych, dalszych działań w celu podnoszenia swoich kompetencji.
 
Czas trwania szkolenia: 14 h. (dwa dni)
Inwestycja w szkolenie wynosi: 14500 zł netto.

Inwestycja w szkolenie oraz usługę wynosi: 25 000 zł netto.
                                                                                           
Cena zawiera:
  • Certyfikat ukończenia szkolenia. 
  • Materiały szkoleniowe, forma papierowa i elektroniczna.
  • Warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do Twoich potrzeb.
  • Indywidualne konsultacje dostosowane do Twoich oczekiwań.
  • Cztery godzinne sesje coaching-owe, przeprowadzone w formie (telefon, mail, Skype) (do przeprowadzenia w wybranym przez Państwa terminie do 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia).
Dodatkowo w ramach szkolenia otrzymują Państwo dożywotnio:
  • narzędzie mierzące skuteczność działań marketingowych oraz sprzedażowych (Internet, outdoor),
  • statystyki analizujące skuteczność portali ogłoszeniowych,
  •  
  • CRM – narzędzie budujące zaufanie klienta, niezbędne do rozwijania oraz utrzymywania relacji z klientami,
  • Mapy marketingowe  - narzędzie do budowania potencjału inwestycji oraz określania strategii marketingowo – sprzedażowej. 

UWAGA!
Uczestnicy naszych szkoleń płacą nam dla efektów.

 
Jako Firma aktywnie zajmujemy się marketingiem oraz sprzedażą.
  • Doradzamy i udzielamy konsultacji firmom z branży nieruchomości - zarówno biurom pośrednictwa, deweloperom jak i firmom zajmującym się obrotem nieruchomościami we własnym zakresie.
  • Budujemy piony sprzedaży dla deweloperów oraz biur nieruchomości
  • Tworzymy strategie sprzedaży i marketingu, pod kątem inwestycji wartych dziesiątki milionów złotych.
  • Zmieniamy potencjał inwestycji, których wolumen sprzedaży nie jest zadawalający dla inwestora.
  • Wdrażamy nowe produkty finansowe dla  na polski rynek oraz budujemy strategie ich sprzedaży i marketingu.
Dzięki stałej współpracy z firmami w ramach realizowanych przez nas projektów,
otrzymują Państwo aktualne, sprawdzone i na bieżąco monitorowane, skuteczne strategie sprzedażowe, jak również rozwiązania marketingowe odpowiadające bieżącym trendom rynku oraz motywacji zakupowej poszczególnych grup klientów.
 

Otrzymujesz zatem praktyczną wiedzę sprawdzoną w realiach
polskiego rynku nieruchomości!!!

 

„Jeśli coś nosi moje imię musi być najlepsze”
Donald Trump
 
www.profesjonalnybroker.pl        
Praktyczna wiedza i doświadczenie.

Newsletter
Aby otrzymywać najnowsze informacje
o naszych szkoleniach prosimy zostaw swój adres e-mail:
0% Prowizji czy umowa wyłączności?Profesjonalny Broker nieruchomości - ExclusivePersonal Mentor Coaching Real Estate