
Telefon - najważniejsze narzędzie w pracy Pośrednika, Agenta, Dewelopera tak często niedoceniane.
Dlaczego jest ono tak ważne.
Już w pierwszych sekundach rozmowy, klient (także i Ty)
podświadomie wyrabia sobie opinie na temat drugiej osoby, w tym przypadku na temat dzwoniącego do niego Pośrednika lub Agenta nieruchomości. Przede wszystkim jednak na podstawie kontaktu z Agentem wie z jakim biurem lub deweloperem ma do czynienia.
W standardowej komunikacji twarzą w twarz dysponujemy większym wachlarzem możliwości, strukturą werbalną
i niewerbalną, jak również dłuższym czasem trwania rozmowy, dzięki czemu łatwiej jest nam uzyskać zamierzony efekt (pozyskanie oferty, umówienie spotkania, wynegocjowanie korzystnej prowizji, ceny, itp.).
W procesie standardowej komunikacji najistotniejszą rolę odgrywa MOWA CIAŁA, bo aż około 56%, na drugim miejscu znajduje się INTONACJA 37% i na samym końcu przekaz werbalny, czyli SŁOWA, które stanowię zaledwie około 7% całej komunikacji.
Dwie minuty, które decydują o sukcesie lub porażce Agenta.
W czasie rozmowy telefonicznej wachlarz możliwości komunikacji jakim dysponuje Agent jest zatem dużo uboższy.
By odnosić sukcesy w telemarketingu, a tym samym na rynku nieruchomości należy do perfekcji doprowadzić naszą
lingwistykę i intonację, by były ze sobą
spójne oraz istotne jest by poznać
aspekty psychologicznej analizy naszego rozmówcy.
Już po pierwszej minucie rozmowy telefonicznej, klient powinien wiedzieć, że ma do czynienia z osobą
kompetentną, doświadczoną i profesjonalną, jaką jest dzwoniący do niego Agent.
Sztuka komunikacji przez telefon to również w dużej mierze psychologia handlowania (biznesu)
Inwestujesz w reklamę, portale internetowe, stronę www, gazety branżowe, banery, ulotki i wykonujesz wiele innych zabiegów marketingowych, a wszystko po to by zdobyć klienta.
Źle przeprowadzona rozmowa telefoniczna powoduje, że tracisz statystycznie około 70% klientów.
Do przemyślenia:
-
Na dziesięciu klientów dzwoniących do Twojej firmy z zapytaniem o ofertę, ilu z nich decyduje się ją oglądnąć (spotkać z Agentem na nieruchomości lub w biurze)?
-
Co dzieje się z pozostałymi osobami, które do Ciebie dzwoniły i nie zdecydowały się na oglądanie tej oferty?
-
Co się dzieje, jeżeli klient dzwoni do Ciebie po ofertę, która znajduje się również w innych biurach nieruchomości?
-
Dlaczego ma on ją zobaczyć z Tobą lub dlaczego ma on ją kupić od Ciebie?
-
Czym przekonasz do siebie i swojej oferty klienta pamiętając, że możesz to zrobić jedynie w ciągu bardzo krótkiej rozmowy telefonicznej?
Twój sukces w tym przypadku będzie zależał od tego co powiesz oraz jak to powiesz.
Telefon w pracy profesjonalnego Agenta jest jego
najważniejszym oraz najsilniejszym sprzymierzeńcem.
Potrafi on dzięki niemu szybko zbudować płaszczyznę porozumienia, zaintrygować oraz zaangażować swojego rozmówcę.
Odpowiednio przeprowadzona rozmowa, w której wykazuje się on dużą swobodą oraz naturalnością, pozwala mu na sprawniejsze pozyskiwanie ofert, szybkie tworzenie bazy, skuteczne reklamowanie własnych ofert inwestycji.
Z powodzeniem wykorzystuje on telefon, by skutecznie umawiać spotkania sprzedażowe, prezentacje, a nawet prowadzić negocjacje handlowe.
Profesjonalnie przeprowadzona rozmowa telefoniczna umożliwia Agentowi sprawnie pozyskiwać nowych klientów, jak również pomaga mu dbać o relacje ze swoimi stałymi klientami.
Dzięki czemu może budować ich lojalność i zaufanie wobec siebie oraz firmy, w której pracuje.
A wszystko to i wiele więcej, osiąga Agent nie wychodząc z biura.
W trakcie szkolenia przyswoisz umiejętności, dzięki którym:
► szybko zbudujesz zaufanie swojego rozmówcy,
► skutecznie pozyskasz oferty do bazy (nawet gdy klient tego sobie nie życzy),
► podniesiesz efektywność umawiania spotkań biznesowych,
► wynegocjujesz korzystne warunki prowizji (przed podpisaniem umowy z klientem),
► bez problemu zniwelujesz obiekcje swojego rozmówcy oraz zmienisz je w korzyści przemawiające za skorzystaniem z Twoich usług,
► pogłębisz oraz utrzymasz doskonałe relacje z klientami,
► będziesz naturalnym, skutecznym i przekonywującym w rozmowach telefonicznych,
► pokonasz swoje ograniczenia związane z dzwonieniem (pozyskiwanie ofert, umawianiem spotkań, negocjacje prowizji, itp.),
► lepiej poznasz rynek oraz trendy na nim panujące,
► samodzielnie podniesiesz swoją skuteczność (telefon = oferta / telefon = spotkanie sprzedażowe).
Korzyści jakie osiąga firma.
► Większa liczba klientów = większa skuteczność sprzedaży.
► Duża oszczędność czasu pracy Agentów.
► Duża oszczędność pieniędzy firmy (czas pracy Agenta, paliwo, eksploatacja samochodu, mniejsze rachunki telefoniczne, itp.).
► Mniejsze wydatki na reklamę przy jednoczesnym poprawieniu jej skuteczności.
► Szybsze budowanie portfela ofert.
► Większa skuteczność (ilość wykonanych telefonów do umówionych spotkań sprzedażowych).
► Ułatwienie pracy Angentów – poprawa ich skuteczności, która przekłada się na podniesienie motywacji do pracy.
► Lepsza komunikacja wewnątrz firmy.
► Efektywny system mierzenia skuteczności pracy Agentów.
► Budowa prestiżu firmy (jak Cię słyszą tak Cię piszą i tak o Tobie mówią).
Podstawowa korzyść płynąca z umiejętnie poprowadzonej rozmowy telefonicznej to oczywiście zwiększenie sprzedaży.
Jeżeli Agent będzie skuteczniej pozyskiwał oferty oraz umawiał spotkania handlowe, wolumen sprzedaży natychmiast wzrośnie nawet do
100% w przeciągu miesiąca.
Plan szkolenia.
1. Strategie komunikacji przez telefon.
a. Emocje, motywacja, zaangażowanie, doradztwo, zainteresowanie rozmówcą.
b. Tworzenie pozytywnego wizerunku oraz prestiżu firmy.
2. 30 sekund na zbudowanie zaufania.
a. Cztery zasady zdobycia zaufania rozmówcy.
b. Prowadzenie rozmowy ukierunkowane na cel.
c. Tworzenie profesjonalnego wizerunku Agenta.
3. Rozpoznanie i szybka analiza osobowości rozmówcy.
a. Tworzenie wspólnej płaszczyzny porozumienia, techniki NLP.
b. Bezpośredni dialog z umysłem rozmówcy.
4. Strategie oraz modele profesjonalnych rozmów telefonicznych.
a. Otwarcie i zamknięcie rozmowy.
b. Budowanie scenariuszy rozmów w zależności od grupy docelowej klientów.
5. Obsługa klienta przychodzącego.
a. Oczekiwanie na połączenie.
b. Badanie oraz tworzenie potrzeb rozmówcy względem oferty.
c. Skuteczna reklama ofert posiadanych w bazie – czyli dostosowanie potencjału oferty do potrzeb rozmówcy.
6. Organizacja czasu pracy z telefonem.
a. Czas – zarządzanie procesem telemarketingu w nieruchomościach.
b. Zarządzanie sobą w czasie.
c. Ustalanie celu rozmowy.
d. Tworzenie bloków telefonicznych oraz praca na nich.
e. Podział bazy telefonów między pracowników – ustalenie celów, czasu rozmów, oraz terminu ich wykonania.
7. Ustalanie indywidualnych planów telemarketingowych pod kątem indywidualnych celów Agentów oraz firmy.
8. Telefon – doskonałe narzędzie analityczne.
a. Analiza rentowności kampanii reklamowych.
b. Badanie potencjału nieruchomości oraz rynku na jakim się ona znajduje.
c. Trendy panujące na rynku.
9. Telefon jako wiarygodne źródło tworzenia kampanii reklamowych.
a. Tworzenie marketingu szeptanego.
10. Pozyskiwanie ofert.
a. Skuteczne struktury lingwistyczne ukierunkowane na przyjęcie oferty.
b. Gumowe ucho – niekonwencjonalne rekomendowane pozyskiwanie ofert.
11. Tele Prospecting – aktywne pozyskiwanie klientów przez telefon.
a. Lista 100 - Lista inwestorów.
b. Rekomendacje – polecenia.
12. Budowanie bazy zainteresowanych oraz potencjalnych klientów.
a. Strategie utrzymywania kontaktów z klientami oraz ich monitorowanie.
13. Skuteczne umawianie spotkań sprzedażowych.
a. Język korzyści – sugestywne struktury werbalne.
b. Radzenie sobie z obiekcjami klientów – lista obiekcji i kontrargumentów.
c. Zamiana obiekcji na korzyści – warunek umówienia spotkania.
14. CRM – dbanie o relacje z klientami, budowa lojalności klienta wobec firmy. Narzędzie bardzo przydatne zwłaszcza przy umowach wyłączności.
15. Statystyki skuteczności telefonów – analiza, wnioski, strategie.
a. Koszt produktywnej godziny telefonowania.
b. Mierzenie efektywności – ilość telefonów = umówione spotkania = podpisane umowy
sprzedażowe.
16. Pokonanie ograniczeń Agenta na drodze do skutecznego telemarketingu.
17. Konsultacje.
Metodologia pracy podczas szkolenia:
-
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów, co pozwala uzyskać lepszą interakcję z uczestnikiem.
-
Szkolenie zbudowane jest w oparciu o obszerną wiedzę z zakresu rozwoju osobistego, motywacji, psychologii, socjologii, mediacji, organizacji biznesu, zasad funkcjonowania rynku nieruchomości, technik programowania neurolingwistycznego i wiele innych skutecznych form szkoleniowych.
-
Każdy człowiek jest inny oraz wyjątkowy, dlatego materiały przez nas przygotowywane są tak, by każdy mógł z nich indywidualnie korzystać ,co w efekcie daje szybsze i lepsze rezultaty dla uczestnika oraz firmy.
-
Warsztat uzupełniony jest ćwiczeniami praktycznymi, by uczestnicy lepiej przyswoili uzyskaną wiedzę (dyskusja, interakcja w grupach, przypadki oraz gry sytuacyjne dotyczące realiów rynku nieruchomości).
-
Ostatni moduł szkolenia przeznaczony jest zawsze na indywidualne konsultacje i ustalenie ewentualnych, dalszych działań w celu podnoszenia swoich kompetencji.
Zważywszy na praktyczną formę warsztatu
sugerowane miejsce do jego przeprowadzenia to:
w przypadku biura nieruchomości:biuro firmy,
w przypadku dewelopera: biuro firmy.
Czas trwania szkolenia:8 h.
Inwestycja w szkolenie wynosi: zapytaj o cenę w formularzu, by to zrobić KLIKNIJ NA (ZAPISZ SIĘ)
Zobacz naszą Gwarancję Jakości.
Zważywszy na nasze indywidualne podejście do Ciebie
lub Twojej firmy, szkolenia oraz coaching
objęte są klauzulą poufności.
Cena zawiera:
-
Certyfikat ukończenia szkolenia.
-
Materiały szkoleniowe, forma papierowa i elektroniczna.
-
Warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do Twoich potrzeb.
-
Indywidualne konsultacje dostosowane do Twoich oczekiwań.
-
Godzinna sesja coachingowa(do przeprowadzenia w wybranym przez Państwa terminie).
Profesjonalny Broker Nieruchomości
Praktyczna wiedza i doświadczenie.