Praktyczna wiedza i doświadczenie - 100% gwarancji

SZKOLENIA

FSN - jak finansować i sprzedać nieruchomość niezależnie od sytuacji rynkowej?

 




Dla kogo jest to szkolenie:

  • Dla osób planujących inwestycje deweloperskie oraz Brokerów udzielających kredytów na ich zakup.
  • Dla deweloperów, pośredników oraz prywatnych inwestorów chcących skutecznie reklamować,
    kupować oraz sprzedawać swoje inwestycje.
  • Dla prezesów, właścicieli, dyrektorów firm lub przedsiębiorstw chcących zbudować profesjonalne piony sprzedaży realizowanych inwestycji .
  • Dla osób rozpoczynających inwestowanie na rynku nieruchomości, potrzebujących wiedzy finasowej, szukających strategii działania.
  • Dla osób poszukujących klientów, partnerów biznesowych oraz wszystkich, którzy chcą dobrze kupić swoją wymarzoną nieruchomość lub ją sprzedać.
  • Dla osób chcących rozpocząć inwestowanie na rynku nieruchomości, poznać wiedzę finansową,
    jak również określić strategię działania.

Jak kupować i sprzedawać nieruchomości niezależnie od sytuacji na rynku?
Jak osiągnąć sukces na polskim rynku nieruchomości?
Jak tego dokonać finansując mądrze i bezpiecznie?


Tego typu pytania zadaje sobie większość osób działających na rynku.

Odpowiedzi wydają się oczywiste.
  • Należy stworzyć inwestycję, której będą pragnąć klienci.
  • Trzeba dobrze kupić nieruchomość, a następnie korzystnie ją sprzedać.
  • Posiadać należy również rzetelną wiedzę finansową.
Jednak proces ten jest bardziej złożony i wymaga odpowiedniej wiedzy, by mógł zostać skutecznie zrealizowany, zwłaszcza w obecnej sytuacji jaka ma miejsce na rynku.

Proces projektowania inwestycji, zakupu, marketingu, sprzedaży lub wynajmu, powinien być ustalany
w zależności od formy finansowania, potencjału nieruchomości, jak również w odniesieniu do lokalnego rynku
oraz jego perspektywy czasowej.
Na podstawie tych informacji ustalany jest indywidualny plan dotyczący sfinalizowania transakcji.

Plan taki powinien być stworzony już na etapie przygotowania inwestycji (budowa) lub przed jej zakupem,
a w trakcie jego realizacji jedynie korygowany do bieżącej sytuacji.

Niestety nadal bardzo często w planach sprzedaży nawet wśród dużych, realizowanych obecnie inwestycji na rynku, czynniki te (finansowanie, potencjał inwestycji, rynek) nie idą w parze, co gorsza są ustalane osobno.
Zdarzają się inwestorzy, którzy dopiero po zakupie inwestycji zaczynają tworzyć plany marketingu sprzedaży
lub wynajmu.
Taka strategia działania powoduje, że o ukrytych plusach, a zwłaszcza minusach danej inwestycji dowiadują
się za późno.

Spowodowane jest to brakiem szerszej perspektywy wiedzy oraz kompetencji osób odpowiedzialnych
za inwestycję.
Najczęstszym tego typu przykładem może być końcowy etap procesu sprzedaży.
Osoba odpowiadająca za sprzedaż, która posiada małą wiedzę o przepływie finansowym inwestycji
(forma finansowania, koszt finansowania, termin spłaty, możliwości negocjacyjne, itp.) nie jest w stanie
określić skutecznej strategii marketingowej czy sprzedażowej tym samym ma niewielki wpływ na kreowanie potencjału danej inwestycji.

W efekcie źle zaplanowanych działań sprzedażowych, deweloperzy w cenie mieszkania dodają jego wykończenie, sprzęt AGD, a z czasem nawet samochód, wszystko w celu uzyskania korzystnego przepływu pieniędzy
z inwestycji.
Tego typu forma marketingu jest bardzo kosztowna, ale już na tym etapie wydaje się być ostatecznością
(chodź wcale tak nie musi być, pod warunkiem, że potrafimy wpłynąć na potencjał inwestycji).
Mniejsi inwestorzy zaś będąc w gorszej sytuacji finansowej, poprzestają na jednej inwestycji lub coraz częściej przestają w ogóle istnieć na rynku nie kończąc najczęściej rozpoczętych inwestycji.
Oczywiście co dla jednych jest porażką dla innych jest korzyścią, zwłaszcza w takiej sytuacji gdzie można dokonać zakupu dużo poniżej ceny rynkowej, pozostaje kwestia pomysłu na wykorzystanie takiej inwestycji.

Do rzadkości należą działania mające na celu ustalanie alternatywnych strategii marketingowo-sprzedażowych
w przypadku zmian jakie mogą i mają miejsce na rynku.
A jeżeli już takie działania są podejmowane to bardzo często za późno, co znacznie wpływa na uzyskiwany zysk.

Jak zatem zagwarantować sobie korzystny przepływ finansowy z inwestycji?
Jak zwiększyć zainteresowanie klientów daną nieruchomością?
Jak skutecznie kupić, sprzedać lub wynająć nieruchomość?

Podczas szkolenia poznasz odpowiedzi na te i inne ważne pytania.


Otrzymasz wiedzę praktyków, którzy pokażą Ci jak można tego dokonać w polskich warunkach oraz przy obecnych realiach rynkowych.



Podczas szkolenia…

  • Poznasz strategię korzystnego zakupu oraz skutecznej reklamy, sprzedaży/wynajmu nieruchomości, tworzoną w odniesieniu do trzech najważniejszych elementów.

I. Finansowanie nieruchomości.

1. Przyswoisz praktyczną wiedzę z jakiej formy finansowania skorzystać w odniesieniu do planowanej,przyszłej funkcji nieruchomości oraz celu jej zakupu.


II. Potencjał nieruchomości.

1. Bardzo często zdarza się, że należy stworzyć nowy potencjał istniejącej już nieruchomości, gdyż ten ustalony na etapie powstania inwestycji jest już mało atrakcyjny dla potrzeb rynkowych.
a. dowiesz się jak zbadać lub stworzyć potencjał przed jej zakupem lub jak zbudować atrakcyjniejszy potencjał po jej zakupie.

2. Nauczysz się projektować oraz budować inwestycje o określonym potencjale, na które pozytywnie zareaguje rynek.


III. Rynek nieruchomości.

1. Dowiesz się jak zbadać, określić oraz odpowiednio wykorzystać trendy i potrzeby klientów obowiązujące na lokalnym rynku, dziś i w przyszłości.


Dowiesz się również:

► jak mądrze i bezpiecznie finansować swoją nieruchomość,
► jak znaleźć klienta na Twoją inwestycję,
► jak skutecznie kreować strategie marketingowe posiadanych przez Ciebie inwestycji,
► jak korzystnie reklamować inwestycję i budować jej rozpoznawalność oraz prestiż.


Odpowiednia reklama, jej forma, miejsce, kierunek, czas itp. jest oczywiście podstawą w sprzedaży, niemniej jednak w przypadku reklamy nieruchomości więcej nie zawsze znaczy lepiej!!!
Bardzo często można zaobserwować reklamę danej inwestycji w niemal wszystkich portalach oraz innych źródłach reklamy w identycznej formie, a przecież każde z tych narzędzi reklamy trafia do zupełnie różnych grup klientów.

W trakcie szkolenia dowiesz się zatem:

► jak spersonalizować przekaz reklamy Twojej inwestycji do potencjalnego klienta oraz jego potrzeb?
► jak budować współpracę z innymi podmiotami działającymi na rynku nieruchomości i nie tylko,
► jak tworzyć indywidualne modele oraz rozwiązania marketingowe inwestycji,
► jak wprowadzać alternatywne skuteczne formy oraz narzędzia przekazu marketingowego nieruchomości,
► jak analizować skuteczność narzędzi reklamowych oraz jak pracować na tych najbardziej opłacalnych,
► poznasz strategie tworzenia skutecznych ofert, tekstów reklamowych, ulotek, stron www, itp,


Sukces w sprzedaży nieruchomości to również zadowolony klient. Klient, który do Ciebie wraca, klient, który Cię poleca, klient, który Ci ufa.
Sytuacja na rynku nieruchomości jest zupełnie inna od tej, która była choćby dwa lata temu.
Dziś, by skutecznie sfinalizować transakcję nie wystarczy zadbać jedynie o formę prawną, rozpoznanie rynku, reklamę nieruchomości czy nawet finansowanie.
Czynnik ludzki w procesie sprzedaży nieruchomości jest dzisiaj niemniej ważny jak sam potencjał inwestycji oraz wszystkie czynniki, które na niego wpływają.

Nastawienie na profesjonalną obsługę klienta oraz sprzedaż bezpośrednią jest podstawą odniesienia sukcesu na tym rynku.
Sukces zatem zależy od Ciebie, gdyż to Ty decydujesz jakich i ilu masz klientów oraz jak z tego potencjału korzystasz.

W trakcie szkolenia przyswoisz również wachlarz umiejętności profesjonalnej sprzedaży nieruchomości.
Staniesz się profesjonalnym sprzedawcą oraz doradcą klienta, który wie jak wybadać prawdziwe potrzeby klienta.
Profesjonalny sprzedawca potrafi uzmysłowić klientowi dodatkowe korzyści z posiadania nieruchomości w zależności od celów oraz sytuacji w jakiej się znajduje. Zadba o jego bezpieczeństwo emocjonalne, materialne, doskonale doradzi w kwestiach inwestycyjnych danej nieruchomości (czyli jak najlepiej zarobić na danej nieruchomości zważywszy na oczekiwania klienta oraz jego sytuację materialną), doradzi w kwestii bezpieczeństwa finansowego danej nieruchomości. Pokaże wartość posiadanej nieruchomości w kontekście przyszłości klienta oraz jego rodziny. Z równym zaangażowaniem i profesjonalizmem doradzi pod kątem emocjonalnym jak i czysto inwestycyjnym.
Profesjonalny sprzedawca zdaje sobie sprawę z odpowiedzialności jaką ma na swoich barkach, ponieważ klient powierza mu bezpieczeństwo swojej rodziny oraz ciężko zarobione pieniądze.
Skupia się zatem, by odpowiednio zabezpieczyć dokonany przez klienta wybór tak by czuł on, że jest to najlepsza z możliwych decyzja jaką podjął.



Podczas trwania szkolenia tworzymy razem z Tobą strategie finansowania, marketingu, sprzedaży lub wynajmu Twoich nieruchomości.

Otrzymujesz zatem konkretne i praktyczne narzędzia, które możesz wykorzystać od zaraz!!!

I. Dzień pierwszy.


Prowadzący warsztat
dr Andrzej Fesnak, EFC®
Więcej o trenerze…


Plan szkolenia.


Schemat czasowy I dnia
Godz.
09.30-10.00 Rejestracja uczestników, materiały, test wstępny, etc.
10.00-10.50 Sesja wprowadzająca
10-50-13.30 Sesje merytoryczne
13.30-14.30 Lunch
14.30-18.00 Sesje merytoryczne
18.00-18.30 Zakończenie dnia

Tematyka sesji:

Sesja: Wprowadzająca
• Logistyka seminarium.
• Poznajemy się.
• Jak będziemy pracować.
• Kontrakt edukacyjny.
• Wprowadzenie do tematyki finansów.
• Mapa zagadnień finansowych.

► Sesja: Jak komputer finansowy ułatwia życie?
• Mnemotechniczna i psychomotoryczna nauka obsługi komputera.
• Symbole zagadnień finansowych.
• Logika działania komputera.
• Angielski w finansach.
• Personalizowanie ustawień komputera.

Sesja: Nieruchomości a inflacja. Jak możesz walczyć z inflacją?
• Co to jest inflacja i kiedy występuje?
• Dzisiejsza wartość nabywcza przyszłej kwoty.
• Przyszły nominalny ekwiwalent dzisiejszej wartości nabywczej.
• Obliczanie wpływu inflacji na wartość nieruchomości.

Sesja: Co trzeba wiedzieć o kredycie hipotecznym?
• Czy kredyt to dźwignia finansowa czy dziura w kieszeni?
• Jakie są straty a jakie korzyści z rat równych kredytu?
• Jak zdecydować na jaki kredyt możesz sobie pozwolić?
• Jak zrozumieć znaczenie oprocentowania kredytu?
• Jak określić czasu trwania kredytu?
• Jak wyliczyć odsetki od całości kredytu?
• Jak wyliczyć kapitał bazowy i odsetki?
• Jak wyliczyć kwotę pozostałą do spłacenia?

► Sesja: Czy warto wziąć nieruchomość w leasing?
• Czy leasing to tańsze i lepsze źródło finansowania niż kredyt?
• Jak wyliczyć raty równe w leasingu?
• Jak obliczyć na jaki leasing możesz sobie pozwolić?
• Jak wyliczyć okres trwania leasingu?
• Jak obliczyć czy opłaca się oprocentowanie leasingu?
• Jak obliczyć kwotę końcową leasingu?
• Jak obliczyć odsetki leasingu?

Sesja: Nierówne przepływy finansowe.
• Czym się różnią metody liczenia nierównych przepływów od równych?
• Jak przeliczać nierówne przepływy finansowe?
• Jak pracować tabelą i schematem?

► Sesja: Wycena inwestycji z nierównymi przepływami.
• Jak obliczać Net Present Value?
• Jak ocenić czy warto inwestować w oparciu o NPV?

Sesja: Jak oceniać stopy zwrotu?
• Jak wyliczać wewnętrzną stopę zwrotu IRR?
• Co robić gdy IRR nie istnieje?



II. Dzień drugi szkolenia.


Prowadzący warsztat
Arkadiusz Leszczyński
Więcej o trenerze…



Plan szkolenia.


Schemat czasowy II dnia
Godz.
09.30-10.00 Rejestracja uczestników, materiały, test wstępny, etc.
10.00-10.50 Sesja wprowadzająca
10-50-13.30 Sesje merytoryczne
13.30-14.30 Lunch
14.30-18.00 Sesje merytoryczne
18.00-18.30 Zakończenie dnia


► I. Budowanie potencjału nieruchomości.
1. Co wpływa na potencjał nieruchomości.
2. Jak zbudować potencjał nabywczy inwestycji w zależności od jej przeznaczenia (sprzedaż, wynajem)
    oraz w oparciu o aktualną sytuację na rynku:
a. co zrobić, by oferta nieruchomości była konkurencyjna na rynku,
b. jak zwiększyć rozpoznawalność, prestiż, standard nieruchomości oraz chęć jej posiadania,
c. jak stworzyć potencjał emocjonalny inwestycji, silnie oddziaływujący na podświadomość klienta,
d. jak korzystnie przygotować inwestycję do sprzedaży lub wynajmu.

► II. Strategie sprzedaży / wynajmu nieruchomości.
1. Określenie celów inwestycyjnych.
2. Ustalanie planu sprzedaży / wynajmu inwestycji.
3. Stworzenie strategii sprzedaży/wynajmu inwestycji z uwzględnieniem:
a. celów inwestycyjnych,
b. potencjału nieruchomości,
c. nakładów finansowych związanych z procesem sprzedaży/wynajmu,
d. specyfiki rynku, na którym znajduje się nieruchomość,
e. zagadnień prawnych.
4. Tworzenie pakietów korzyści dla klientów indywidualnych oraz inwestycyjnych.
5. Narzędzia do wdrażania i kontrolowania procesu sprzedaży/wynajmu nieruchomości: statystyki, raporty, CRM.

► III. Profesjonalna sprzedaż bezpośrednia nieruchomości.
1. Ty jako najważniejszy czynnik w procesie sprzedaży bezpośredniej nieruchomości.
2. Komunikacja interpersonalna. Lingwistyka profesjonalnej sprzedaży - warunek zrozumienia klienta
    oraz zachodzących procesów.
3. Obsługa klienta oraz sprzedaż przez telefon.
a. Techniki skutecznej komunikacji.
b. Telemarketing – budowanie bazy klientów.
c. Skuteczne umawianie spotkań oraz prezentacji danej nieruchomości.
4. Otwarcie spotkania – zbudowanie pozytywnej relacji oraz atmosfery.
5. Jak zbudować relację zaufania z klientem?
6. Fizyczna obecność z klientem - NLP w sprzedaży nieruchomości.
7. Rozpoznanie, analiza i tworzenie potrzeb klienta.
8. Argumentacja - zaspokajanie potrzeb oraz dostosowanie cech nieruchomości do indywidualnych potrzeb
    i oczekiwań klienta.
a. Emocjonalne wyeksponowanie walorów nieruchomości – odniesienie do głębokich, świadomych,
    bądź nieświadomych potrzeb klienta.
9. Zamykanie sprzedaży.
a. Tworzenie pakietów oraz narzędzi negocjacyjnych.
b. Współpraca z klientem w ramach realizacji umowy.
c. Negocjacje cenowe – za wysoka cena.
d. Jak wykorzystać obiekcje klienta do zamknięcia kontraktu?
10. Obsługa posprzedażowa CRM.
a. Tworzenie długotrwałych relacji biznesowych.
b. Referencje – polecenia.

► IV. Kreowanie strategii marketingowych inwestycji.
Najbardziej skuteczne formy oraz narzędzia przekazu marketingowego nieruchomości.
1. Kreowanie wizerunku nieruchomości pod kątem celu inwestycyjnego.
2. Jak stworzyć kampanie marketingowe, odpowiadające potencjałowi nieruchomości?
3. Jak sprecyzować skuteczne źródła reklamy, odpowiadające docelowej grupie klientów?
4. Jak konstruować odpowiednie modele marketingowe budujące potencjał inwestycji?
5. Jak nawiązywać współpracę z innymi podmiotami działającymi na rynku nieruchomości oraz poza nim,
    w celu zwiększenia efektywności własnych działań marketingowych?
6. Jak tworzyć sugestywne i hipnotyczne teksty na ulotki, strony www, bilbordy, itp. spełniające świadome
    i nieświadome potrzeby klienta?
7. Analiza skuteczności narzędzi reklamowych - statystyki, raporty.
8. Jak spersonalizować przekaz reklamy inwestycji do potencjalnego klienta?
9. Ustalanie budżetu na działania marketingowe.

► V. Prospecting nieruchomości – skuteczne pozyskiwanie nowych klientów.
1. Określenie grupy docelowej klientów na podstawie potencjału nieruchomości – czyli jak znaleźć
    gorącego klienta?
2. Jak zdobywać dalsze polecenia oraz referencje?

► VI. Zakup nieruchomości pod kątem inwestycyjnym.
1. Jak znaleźć atrakcyjną nieruchomość?
2. Jak oszacować potencjał nieruchomości w kontekście jej zakupu?
3. Badanie oraz analiza potencjału nieruchomości pod kątem celów inwestycyjnych.
4. Jak stworzyć plan inwestycyjny, (sprzedaż, wynajem)?
5. Analiza rentowności wdrażanych strategii.
6. Zarządzanie procesami marketingowo sprzedażowymi – organizacja czasu pracy.

VII. Konsultacje.

Czas trwania szkolenia: trzy dni razem 24h.

Inwestycja w to szkolenie wynosi: 15650 zł netto (+23% VAT) od firmy.

Miejsce szkolenia: Twoja firma

Terminy szkolenia: do indywidualnego ustalenia


Cena zawiera:

Ewaluacja seminarium.
Decyzje.
Wspólne zdjęcie.
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Materiały szkoleniowe.

Warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do Twoich potrzeb.
Wdrożenie sprawdzonych strategii oraz rozwiązań dot. sprzedaży lub wynajmu nieruchomości.
Indywidualne konsultacje dostosowane do Twoich oczekiwań.
50% rabat na dwie godzinne, indywidualne sesje coaching-owe.
Możliwość dołączenia do Elitarnego Klubu Brokera.
Newsletter
Aby otrzymywać najnowsze informacje
o naszych szkoleniach prosimy zostaw swój adres e-mail:
0% Prowizji czy umowa wyłączności?Profesjonalny Broker nieruchomości - ExclusivePersonal Mentor Coaching Real Estate