
Przygotowanie strategii sprzedażowej inwestycji deweloperskiej + AI
optymalizacja wszelkich procesów dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji.
Cele szkolenia:
-
Przygotowanie strategii sprzedaży inwestycji pod kilka grup docelowych klientów.
-
Wdrożenie strategii sprzedażowej oraz jej bieżąca analiza.
-
Stworzenie strategii cenowej oraz sprzedażowej dla inwestycji.
-
Określenie grupy docelowej klientów.
-
Wprowadzenie dobrych praktyk sprzedażowych (rozmowa telefoniczna, mail, obsługa klienta, sprzedaż bezpośrednia, prezentacja sprzedażowa nieruchomości, itp.).
W trakcie szkolenia jego uczestnicy dowiedzą się:
-
jak określić cenę sprzedaży adekwatną do jej potencjału zakupowego,
-
jak stworzyć potencjał sprzedażowy inwestycji,
-
jak przeprowadzić analizę potencjału marketingowo – sprzedażowego inwestycji,
-
jak budować potencjał i konkurencyjności inwestycji,
-
jak określić grupę docelową klienta,
-
jak przygotować strategię sprzedaży oraz reklamy (Internet, Outdoor) - kierunki działania, nośniki, etapy wdrażania, itp.,
-
jak stworzyć potencjał zakupowy inwestycji dla grupy docelowej,
-
jak stworzyć skutecznie i profesjonalnie działający pion sprzedaży w odniesieniu do potencjału inwestycji,
-
jak przygotować standaryzację procedur sprzedaży – biuro sprzedaży inwestycji – sprzedaż na inwestycji,
-
jak analizować działania biura sprzedaży oraz strategii marketingowo – sprzedażowej,– szybkie reagowanie w zależności od zachodzących zmian na rynku oraz potrzeb klientów,
-
jak w 90% prognozować sprzedaż na 4 miesiące do przodu,
-
jak wdrożyć strategie Prospecting development – innowacyjne systemy sprzedażowe - skuteczne pozyskiwanie klientów.
Plan szkolenia.
Poniższy zakres jest bardzo szeroki, zostanie on jednak dostosowany do Państwa potrzeb oraz etapu na jakim znajduje się inwestycja.
-
Określenie możliwości optymalizacji struktury transakcji, względem prowadzonej lub planowanej inwestycji.Określenie cen sprzedaży inwestycji – koszt – marża – czas - cele strategiczne spółki, itp.
-
Optymalizacja płynności finansowej inwestycji - cash flow.
-
Pozyskiwanie środków na realizację inwestycji.
-
Tworzenie strategii i harmonogramów finansowania inwestycji.
-
Określanie transz płatności względem klientów kupujących.
-
Oddelegowanie doradców kredytowych dedykowanych do wybranej inwestycji.
-
Uruchamianie specjalnych linii kredytowych dla klientów wybranej inwestycji.
2. Analiza potencjału realizowanej inwestycji.
-
Określenie potencjału sprzedażowego inwestycji.
-
Analiza rynku.
-
Analiza konkurencji.
3. Stworzenie oraz wykreowanie wizerunku inwestycji deweloperskiej.
-
Strategie kreacji potencjału inwestycji w odniesieniu do potencjału przygotowanego prze
z inwestora projektu architektonicznego.
-
Opracowanie nazwy inwestycji.
-
Opracowanie Key Visual.
-
Claim.
4. Budowanie potencjału sprzedażowego nieruchomości.
-
Analiza mocnych stron.
-
Analiza słabych stron inwestycji – zmiana lub zabezpieczenie.
5. Określenie grupy docelowej klientów.
-
Profile grup docelowych klientów - struktura społeczna, ekonomiczna, itp.
6. Ustalanie profesjonalnej strategii marketingowo – sprzedażowej inwestycji.
-
Przygotowanie min. dwóch niezależnych strategii – w zależności od rozwoju sytuacji na rynku nieruchomości.
-
Przygotowanie kierunków oraz dobór nośników reklamy.
-
Kanały sprzedaży - przygotowanie strategii dotarcia do grupy docelowej klientów.
7. Wdrożenie stworzonej strategii sprzedażowo - marketingowej w życie.
-
Określenie celów strategii sprzedażowej.
-
Etapy, kolejność oraz czas wdrażania kampanii sprzedażowej.
8. Budowa skutecznie i profesjonalnie działającego pionu sprzedaży.
-
Przygotowanie procedur obsługi sprzedaży – biuro sprzedaży inwestycji.
-
Standaryzacja działań pionu sprzedaży (rozmowy telefoniczne, korespondencja mailowa – ofertowanie).
-
Przygotowanie procesu sprzedaży bezpośredniej, pod kątem grupy docelowej klientów.
-
Obsługa klienta nastawiona na wytworzenie pozytywnej relacji, atmosfery oraz wzbudzenie zaufania i lojalności klienta.
-
Badanie potrzeb, oczekiwań klientów i ich tworzenie oraz analiza w kontekście prowadzonej inwestycji oraz planowania nowych.
-
Tworzenie potencjału inwestycji, pod kątem świadomych i nieświadomych potrzeb klienta.
-
Sprzedaż bezpośrednia w trakcie prowadzenia prezentacji na inwestycji.
-
Przeprowadzanie oraz tworzenie prezentacji inwestycji dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów.
-
Wdrożenie narzędzi oraz praca na nich (CRM, statystyki, raporty, plany działań, itp.).
-
Obsługa posprzedażowa – dbanie o relacje z klientem.
9. Sprzedaż inwestycji deweloperskich w Internecie.
-
Strategie (budowy) wykorzystania potencjału strony internetowej inwestycji oraz narzędzi reklamy internetowej.
-
Praca na portalach ofert nieruchomości.
-
Pozycjonowanie oferty w Internecie.
-
Social media, itp.
10. Analiza skuteczności strategii sprzedażowo – marketingowej.
-
Bieżąca analiza strategii marketingowo-sprzedażowej, pod kątem efektywności założonych celów.
-
Analiza potencjału klientów.
-
Wdrażanie statystyk skuteczności źródeł reklamy.
-
Konwersja efektywności reklamy na ruch klientów (zapytania, telefony, wizyty w biurze, prezentacje).
-
Konwersja ruchu klientów na inwestycji na sprzedaż – koszt pozyskania jednej umowy.
11. Biro sprzedaży jako niezbędny element strategii sprzedażowej.
-
Wdrażanie i analiza raportów dot. procesów obsługi oraz sprzedaży.
-
Analiza procesów sprzedaży oraz skuteczności przekazu marketingowego.
-
Badania oraz analiza potrzeb grupy docelowej klientów.
12. Założenia komercjalizacji – prognozowanie sprzedaży.
-
Prognozowanie komercjalizacji inwestycji w czasie (90% skuteczności).
13. Sprzedaż inwestycji w ramach dodatkowych modeli biznesowych. Rozwiązanie bardzo pomocne w przypadku braku klientów z gotówką
-
Fundusz inwestycyjny, lokata, udziały, zabezpieczenie emerytalne, zakup grupowy/spółka.
14. Innowacyjne systemy oraz rozwiązania sprzedażowe.
-
Akcje promocyjne.
-
Sztuczna inteligencja w obsłudze i marketingu.
-
Rozwiązania wspierające dla osób ubiegających się o kredyty.
-
Prospecting development – skuteczne pozyskiwanie klientów.
-
Budowanie partnerstw biznesowych na rynku.
14. Konsultacje.
AI
Stworzenie strategii sprzedaży inwestycji deweloperskiej
przy wykorzystaniu potencjału sztucznej inteligencji
(ang. Artificial Intelligence – AI).
-
Wprowadzenie do AI- sztuczna inteligencja w firmie.
-
Mentalna zmiana myślenia o otaczającej nas rzeczywistości w jakiej dotychczas funkcjonowała firma.
-
Zastosowanie AI w praktyce biznesowej.
-
Zarządzanie potencjałem AI
-
Analiza kluczowych działań firmy w kontekście jej rozwoju przy wsparciu AI.
-
Zaimplementowanie AI w zdefiniowane cele firmy - przygotowanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej z wykorzystaniem narzędzi AI.
Każda do tej pory realizowana czynność, zadanie, może dziś być realizowane przez Państwa samych!
Mając AI. nie trzeba już specjalistycznej wiedzy na dany temat, ogranicza to tym samym koszty outsourcingu oraz wielokrotnie skraca czas realizacji zadań.
-
Przygotowanie oferty, strony www, karty mieszkania 3D, aranżacji wnętrza, wirtualnego spaceru, filmu reklamowego, itp.
-
Analiza zarządzanie dokumentacją, obsługa klienta, marketing, sprzedaż, finanse, prawo, itp.
Metodologia pracy podczas szkolenia:
-
Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznego warsztatu, w trakcie którego ustalane są indywidualne, pod kątem Państwa inwestycji, strategie marketingowo – sprzedażowe.
Czas trwania szkolenia: 14h (dwa dni).
Inwestycja w szkolenie wynosi:PROMOCJA - 6000 zł netto od firmy.
Cena szkolenia zawiera:
-
przeprowadzenie dwudniowego szkolenia - usługi,
-
praktyczną formę warsztatów dedykowaną inwestycji,
-
warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do potrzeb uczestników,
-
przygotowanie indywidualnych strategii marketingowo – sprzedażowe pod kątem inwestycji,
-
strategie sprzedaży inwestycji deweloperskich w Internecie,
-
natychmiastowe wsparcie we wdrażanych strategiach,
-
usługę ARE®
Dodatkowo w ramach szkolenia otrzymują Państwo dożywotnio:
-
narzędzie statystycznemierzące skuteczność działań marketingowych
oraz sprzedażowych,
-
statystyki analizujące skuteczność portali ogłoszeniowych,
-
CRM – narzędzie budujące zaufanie klienta, niezbędne do rozwijania oraz utrzymywania relacji z klientami,
-
Mapy marketingowe - narzędzie do budowania potencjału inwestycji oraz określania strategii marketingowo – sprzedażowej.
Narzędzia umożliwiają:
-
prowadzenie całej sprzedaży, działań marketingowych przez jedną osobę,
-
dokładne budżetowanie do jednej złotówki (media plan), –opłacalność inwestycji w daną reklamę,
-
określenie mocnych oraz słabych stron inwestycji lub strategii sprzedażowo - marketingowej,
-
prognozowanie sprzedaży w czasie (90% skuteczności),
-
analizę efektywności każdegoźródła reklamy (Internet, outdoor), względem dowolnych parametrów czasowych (również online)!,
-
co najmniej dwukrotne skrócenie czasu komercjalizacji inwestycji!!!
Szkolenie objęte zostało autorską usługą Assistance Real Estate®, w ramach której nadal nawet do dwóch miesięcy po zakończeniu szkolenia, współpracujemy z Państwa firmą, byście mogli osiągnąć swoje cele.
Wsparcie Assistance Real Estate® umożliwia firmie szybsze osiągnięcie wyznaczonych celów, które zakładają m.in. zwiększenie obrotów, a tym samym zbudowanie konkurencyjności firmy na dynamicznie zmieniającym się rynku.
-
Czas trwania ARE® to 4 godzinne sesje coaching-owe, przeprowadzone w formie telefon, mail, Skype (do przeprowadzenia w wybranym przez Państwa terminie do 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia).
ProfesjonalnyBroker nieruchomości.
Praktyczna wiedza i doświadczenie.