
Pewny rozwój firmy dzięki strategiom wyłączności.
Wprowadzanie polityki wyłączności w firmie.
Dla kogo jest to szkolenie?
Dla osób i firm chcących:
► skutecznie konkurować na rynku,
► planować stały rozwój firmy,
► zyskać stałych i zaufanych klientów,
► zabezpieczyć firmę na różne zachowania rynku,
► chcących wymiernie zwiększyć dochody firmy.

Jaka jest alternatywa, by móc
konkurować dziś i w przyszłości
na rynku nieruchomości?
Odpowiedzią jest
transakcja na wyłączność.
Wyłączność, która w Polsce nadal jeszcze kuleje, na Zachodzie jest powszechnie stosowana przez firmy zajmujące się obrotem nieruchomościami.
Wyłączność powoli staje się koniecznością, jeżeli chce się skutecznie konkurować i pewnie planować rozwój firmy.
Tylko takie działanie pozwoli Ci wyróżnić się z pośród konkurencji oraz profesjonalnie zadbać o klienta i oczywiście pracować za rozsądne wynagrodzenie.
Wprowadzenie polityki wyłączności w firmie nie jest jednak sprawą łatwą.
Klienci boją się wyłączności i mają rację!!!
Dlaczego?
Ponieważ w większości przypadków obsługiwani są przez osoby bez doświadczenia oraz odpowiedniej wiedzy.
Osoby te nie dysponują sprawdzonymi narzędziami i strategiami, które pozwoliłyby wywiązać się z podjętej umowy wyłączności.
Mało tego sam pośrednik lub agent nie do końca wierzy, że może z powodzeniem podpisać z klientem taką umowę. Często nie potrafi podać korzyści (po za większym nakładem na reklamę), które mogą przekonać klienta.
Klient nie wie zatem co otrzyma w zamian, a ponadto żyje w ogólnie panującym przekonaniu, że pośrednik bierze od niego pieniądze za nic i w większości przypadków niestety ma rację.
W takiej sytuacji klient nie chce powierzyć transakcji takiemu agentowi, więc dywersyfikuje swoje działania szukając innych sposobów, by pozytywnie załatwić swoją sprawę i nie płacić z tego tytułu pośrednikowi prowizji wynikającej z umowy wyłączności.
Jak wygląda proces zakupowy - kiedy decydujemy się coś kupić?
Zawsze podejmujemy pozytywną decyzję dotyczącą kupna, jeżeli uważamy, że przedmiot zakupu ma większą wartość niż pieniądze jakie wydajemy na jego zakup.
Co zatem Ty możesz dać swojemu klientowi, by podpisał z Tobą umowę wyłączności?
Klient podpisze umowę na wyłączność, jeżeli otrzyma w zamian odpowiednie korzyści.
Równie ważna w zawarciu takiej umowy jest sama osoba agenta oraz jego postawa.
Jego działania powinien cechować profesjonalizm, doświadczenie, zaangażowanie, nastawienie na potrzeby klienta oraz wysoka kultura osobista, dzięki której jest w stanie zbudować zaufanie. Agent powinien również doskonale orientować się w sytuacji jaka ma miejsce obecnie na rynku nieruchomości. Nie wystarczą tu zapewnienia, istotnym może się okazać odniesienie do statystyk, raportów, itp.
Wprowadzenie polityki wyłączności w firmie.
Dobrze zbudowany portfel ofert na wyłączność, umożliwia długofalowy rozwój firmy.
Zabezpiecza ją lepiej w kontekście wszelkich kryzysów czy korekt jakie mają miejsce na rynku nieruchomości.
Twoja Firma nie jest już, aż tak bardzo wrażliwa na takie sytuacje, dzięki czemu może elastycznie dostosować się do zaistniałych warunków.
Korzyści z wprowadzenia strategii wyłączności w Twojej firmie:
• jesteś w stanie szybciej wyznaczać i realizować nowe cele strategiczne firmy oraz dynamicznie i konsekwentnie wprowadzać projekty w życie,
• możesz z większym prawdopodobieństwem planować przyszłość swojej firmy, gdyż jesteś świadomy obrotów jakie możesz osiągnąć,
• rośnie motywacja i zwiększa się zaangażowanie do pracy całego zespołu, ponieważ wszyscy wiedzą za co pracują,
• budujesz większe zaufanie klienta oraz przywiązujesz go do swojej firmy,
• zaczynasz mieć prawdziwy i wymierny wpływ na wyniki zespołu oraz swojej firmy,
• zwiększa się wiarygodność Twojej firmy oraz potencjał jej konkurencyjności.
Na szkoleniu dodatkowo dowiesz się jak:
• przekonać klienta do podjęcia współpracy na wyłączność,
• skutecznie negocjować warunki umowy,
• określić czas umowy wyłączności,
• poznać potrzeby i oczekiwania klienta,
• stworzyć strategie sprzedaży lub wynajmu nieruchomości na wyłączność,
• tworzyć pakiety wyłączności dla deweloperów,
• przeprowadzać analizę rentowności umowy wyłączności.
UWAGA!
Należy pamiętać, że podpisanie umowy wyłączności to tylko 50% sukcesu, trzeba się jeszcze z takiej umowy wywiązać.
Nie wywiązanie się z umowy wyłączności na rzecz klienta może spowodować utratę zaufania klientów do firmy oraz spadek wiarygodności firmy na rynku, co jest istotnym czynnikiem wpływającym na osiąganie sukcesu.
Dlatego cały proces powinien być dokładnie przemyślany i przetestowany.
By wyłączność naprawdę zaczęła funkcjonować w Twojej firmie, musi zaistnieć kilka czynników, by można było realizować ją skutecznie..
Plan szkolenia obejmuje wdrożenie praktycznych procesów oraz strategii, mających wpływ na skuteczne finalizowanie transakcji wyłączności.

Plan szkolenia.
1. Filozofia firmy – taka jaką rozumie zespół oraz klienci firmy.
2. Profesjonalny zespół agentów – umiejętności interpersonalne, komunikacja, obsługa klienta, sprzedaż bezpośrednia.
3. Badanie oraz tworzenie potrzeb klienta.
4. Proces pozyskiwania oferty wyłączności.
► Otwarcie sprzedaży.
► Badanie i tworzenie potrzeb.
► Argumentacja korzyści pakietu wyłączności.
► Dostosowanie pakietu pod kątem indywidualnych potrzeb klienta.
► Zamykanie sprzedaży – radzenie sobie z obiekcjami klienta, negocjacje warunków umowy, podpisanie umowy.
► Współpraca z klientem w ramach realizacji umowy.
► Dalsze polecenia oraz referencje.
5. Tworzenie indywidualnych pakietów wyłączności, na które składają się:
► możliwości firmy - jej mocne oraz słabe strony,
► wiedza i umiejętności agenta,
► indywidualny potencjał nieruchomości,
► potrzeby i oczekiwania klienta,
► specyfika i trendy rynku,
► analiza rentowności wdrażanych strategii.
6. Zarządzanie procesami obsługi wyłączności – organizacja czasu pracy.
7. Strategie określania wyłączności - pod względem czasu, inwestycji finansowych.
8. Narzędzia do wdrażania i kontrolowania procesu wyłączności: statystyki, raporty, CRM.
9. Konsultacje.
Podczas trwania szkolenia tworzymy razem strategie wyłączności.
Otrzymujesz zatem konkretne i praktyczne narzędzia do wykorzystania od zaraz!!!
Szkolenie polecane jest:
-
Właścicielom biur nieruchomości.
-
Brokerom nieruchomości.
W ramach szkolenia otrzymujesz:
-
Certyfikat ukończenia szkolenia.
-
Materiały szkoleniowe.
-
Wdrożenie sprawdzonych strategii oraz rozwiązań dot. wyłączności.
-
Warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do Twoich potrzeb.
-
Indywidualne konsultacje dostosowane do Twoich oczekiwań.
Dodatkowo w ramach szkolenia otrzymują Państwo dożywotnio narzędzia do skutecznego wdrożenia oraz pracowania na ofertach:
-
narzędzie statystyczne mierzące skuteczność działań marketingowych oraz sprzedażowych ofert,
-
raport zwiększający skuteczność doradców odpowiedzialnych za oferty,
-
CRM – narzędzie budujące zaufanie klienta, niezbędne do rozwijania oraz utrzymywania relacji
z klientami,
-
Mapy marketingowe - narzędzie do budowania potencjału ofert oraz określania strategii marketingowo – sprzedażowej.
Forma szkolenia: jeden na jeden na żywo z trenerem
Arkadiusz Leszczyński
Dyrektor zarządzający. Trener biznesu. Coach.
telefon: +48 692 13 19 13 e-mail: a.leszczynski@profesjonalnybroker.pl
Wymagania sprzętowe do realizacji szkolenia na żywo
Czas trwania szkolenia: 3h.
Inwestycja w szkolenie wynosi: 700 zł netto.