► szybko zbudujesz zaufanie swojego rozmówcy,
► skutecznie pozyskasz oferty do bazy (nawet gdy klient tego sobie nie życzy),
► podniesiesz efektywność umawiania spotkań biznesowych,
► wynegocjujesz korzystne warunki prowizji (przed podpisaniem umowy z klientem),
► bez problemu zniwelujesz obiekcje swojego rozmówcy oraz zmienisz je w korzyści przemawiające za skorzystaniem z Twoich usług,
► pogłębisz oraz utrzymasz doskonałe relacje z klientami,
► będziesz naturalnym, skutecznym i przekonywującym w rozmowach telefonicznych,
► pokonasz swoje ograniczenia związane z dzwonieniem (pozyskiwanie ofert, umawianiem spotkań, negocjacje prowizji, itp.),
► lepiej poznasz rynek oraz trendy na nim panujące,
► samodzielnie podniesiesz swoją skuteczność (telefon = oferta / telefon = spotkanie sprzedażowe).
► Większa liczba klientów = większa skuteczność sprzedaży.
► Duża oszczędność czasu pracy Agentów.
► Duża oszczędność pieniędzy firmy (czas pracy Agenta, paliwo, eksploatacja samochodu, mniejsze rachunki telefoniczne, itp.).
► Mniejsze wydatki na reklamę przy jednoczesnym poprawieniu jej skuteczności.
► Szybsze budowanie portfela ofert.
► Większa skuteczność (ilość wykonanych telefonów do umówionych spotkań sprzedażowych).
► Ułatwienie pracy Angentów – poprawa ich skuteczności, która przekłada się na podniesienie motywacji do pracy.
► Lepsza komunikacja wewnątrz firmy.
► Efektywny system mierzenia skuteczności pracy Agentów.
► Budowa prestiżu firmy (jak Cię słyszą tak Cię piszą i tak o Tobie mówią).
Plan szkolenia.
1. Strategie komunikacji przez telefon.
a. Emocje, motywacja, zaangażowanie, doradztwo, zainteresowanie rozmówcą.
b. Tworzenie pozytywnego wizerunku oraz prestiżu firmy.
2. 30 sekund na zbudowanie zaufania.
a. Cztery zasady zdobycia zaufania rozmówcy.
b. Prowadzenie rozmowy ukierunkowane na cel.
c. Tworzenie profesjonalnego wizerunku Agenta.
3. Rozpoznanie i szybka analiza osobowości rozmówcy.
a. Tworzenie wspólnej płaszczyzny porozumienia, techniki NLP.
b. Bezpośredni dialog z umysłem rozmówcy.
4. Strategie oraz modele profesjonalnych rozmów telefonicznych.
a. Otwarcie i zamknięcie rozmowy.
b. Budowanie scenariuszy rozmów w zależności od grupy docelowej klientów.
5. Obsługa klienta przychodzącego.
a. Oczekiwanie na połączenie.
b. Badanie oraz tworzenie potrzeb rozmówcy względem oferty.
c. Skuteczna reklama ofert posiadanych w bazie – czyli dostosowanie potencjału oferty do potrzeb rozmówcy.
6. Organizacja czasu pracy z telefonem.
a. Czas – zarządzanie procesem telemarketingu w nieruchomościach.
b. Zarządzanie sobą w czasie.
c. Ustalanie celu rozmowy.
d. Tworzenie bloków telefonicznych oraz praca na nich.
e. Podział bazy telefonów między pracowników – ustalenie celów, czasu rozmów, oraz terminu ich wykonania.
7. Ustalanie indywidualnych planów telemarketingowych pod kątem indywidualnych celów Agentów oraz firmy.
8. Telefon – doskonałe narzędzie analityczne.
a. Analiza rentowności kampanii reklamowych.
b. Badanie potencjału nieruchomości oraz rynku na jakim się ona znajduje.
c. Trendy panujące na rynku.
9. Telefon jako wiarygodne źródło tworzenia kampanii reklamowych.
a. Tworzenie marketingu szeptanego.
10. Pozyskiwanie ofert.
a. Skuteczne struktury lingwistyczne ukierunkowane na przyjęcie oferty.
b. Gumowe ucho – niekonwencjonalne rekomendowane pozyskiwanie ofert.
11. Tele Prospecting – aktywne pozyskiwanie klientów przez telefon.
a. Lista 100 - Lista inwestorów.
b. Rekomendacje – polecenia.
12. Budowanie bazy zainteresowanych oraz potencjalnych klientów.
a. Strategie utrzymywania kontaktów z klientami oraz ich monitorowanie.
13. Skuteczne umawianie spotkań sprzedażowych.
a. Język korzyści – sugestywne struktury werbalne.
b. Radzenie sobie z obiekcjami klientów – lista obiekcji i kontrargumentów.
c. Zamiana obiekcji na korzyści – warunek umówienia spotkania.
14. CRM – dbanie o relacje z klientami, budowa lojalności klienta wobec firmy. Narzędzie bardzo przydatne zwłaszcza przy umowach wyłączności.
15. Statystyki skuteczności telefonów – analiza, wnioski, strategie.
a. Koszt produktywnej godziny telefonowania.
b. Mierzenie efektywności – ilość telefonów = umówione spotkania = podpisane umowy
sprzedażowe.
16. Pokonanie ograniczeń Agenta na drodze do skutecznego telemarketingu.
17. Konsultacje.