
„Skuteczny Broker Nieruchomości - zarządzanie organizacją pracy”.
Praktyczne szkolenie zwiększające skuteczność Brokera na rynku nieruchomości.
Szkolenie dedykowane jest dla :
-
brokerów pracujących w biurach nieruchomości oraz firmach deweloperskich,
-
właścicieli biur nieruchomości, dyrektorów, kierowników, menadżerów.
Korzyści wynikające z praktycznego szkolenia:
-
wzbogacenie wachlarza umiejętności interpersonalnych Brokera wpływające na większą efektywność współpracy z klientami,
-
zwiększenie skuteczności pozyskiwania klientów, ofert, podniesienie wolumenu sprzedaży, realizacja planów oraz celów sprzedażowych,
-
efektywna organizacja pracy Brokera ukierunkowana na cel,
-
usystematyzowanie procesu sprzedaży – zwiększenie zaangażowania oraz motywacji do pracy,
-
umiejętne badanie oraz tworzenie potrzeb klienta względem oferty nieruchomości,
-
wyznaczanie celów osobistych oraz zawodowych Brokera – motywacja do realizacji planów zawodowych,
-
skuteczne radzenie sobie z ograniczeniami, spadkami motywacji oraz stresem.
I wiele innych, przydatnych dla Brokera umiejętności, niezbędnych do skutecznego działania na rynku nieruchomości.
Opis praktycznego szkolenia:
-
Jaką ofertę chcesz pozyskać?
-
Ile telefonów musisz wykonać, by pozyskać ofertę?
-
Ile telefonów musisz odebrać, by umówić prezentacje?
-
Ile prezentacji musisz odbyć, by sprzedać lub wynająć nieruchomość?
-
Ile prezentacji odbywasz dziennie, w tygodniu?
-
Za jakie prowizje od klientów pracujesz?
-
Jak wygląda Twój portfel ofert oraz jak go dywersyfikujesz?
-
Ilu i jakich posiadasz klientów?
-
Ilu klientom szukasz ofert?
-
Jak wygląda Twój dzień pracy?
-
Jaka jest Twoja motywacja do pracy?
-
Jak pracujesz na ofertach i jak one pracują dla Ciebie? itp.
„Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz” – tak właśnie wygląda praca Brokera
oraz konkurowanie na rynku nieruchomości.
Planowanie jest tyle warte, ile motywacja do jego wykonania.
Dlaczego każdego dnia wychodzisz do pracy?
Co chcesz osiągnąć?
Kiedy chcesz to osiągnąć?
Zachowanie warunków niezbędnych do prawidłowego planowania to połowa sukcesu, reszta zależy już tylko od realizacji planów i samodyscypliny.
Gdzie teraz jesteś, jakie są Twoje mocne i słabe strony, jakich umiejętności Ci brakuje?
Co powstrzymuje Cię przed rozpoczęciem działania i kiedy je rozpoczniesz?
W trakcie szkolenia stworzysz całą strategię Twojego rozwoju kariery na rynku nieruchomości.
Określisz cele i wdrożysz plany ich realizacji.
Dodatkowo otrzymasz pomocne do tego narzędzia.
Plan szkolenia
I. Motywacja i nastawienie.
1.
Osobowość, charyzma, profesjonalne umiejętności interpersonalne Brokera.
2.
MotywAKCJA – motyw w codziennej pracy: misja, wizja swoich codziennych działań.
3.
Pokonywanie ograniczeń: wewnętrznych i zewnętrznych.
4.
Zmiana przekonań i rutynowego trybu pracy.
5.
Wyznaczanie oraz realizacja celów osobistych i zawodowych.
II. Efektywny Broker Nieruchomości.
1.
Organizacja oraz działanie Brokera na rynku.
a. Strategie skutecznej organizacji pracy.
b. Planowanie działań, ustalanie celów strategicznych w sprzedaży.
c. Planowanie tygodniowych oraz codziennych działań w oparciu o statystyki i plany sprzedażowe.
Praca na narzędziach – kalendarze, Outlook, komputer, tablet, telefon.
d. Budowanie indywidualnych statystyk oraz raportów.
e. Tworzenie raportów skuteczności pozyskiwania ofert, prezentacji - narzędzia do samodyscypliny
sprzedażowej.
f. Ustalanie strategii sprzedaży z klientami – indywidualne możliwości klienta = indywidualnie przygotowana
oferta.
2.
Planowanie sprzedaży – proces profesjonalnej sprzedaży bezpośredniej.
a. Tworzenie indywidualnego procesu sprzedaży.
b. Benchmarking - umiejętności zdobywania informacji względem konkurencyjnych ofert.
c. Weryfikacja potencjału rynku względem danej oferty.
3.
Analiza dotychczasowej pracy.
a. Analizowanie bieżących spotkań z klientami.
b. Analiza odbytych spotkań z klientami – praca na indywidualnych raportach.
c. Analiza dotychczasowych klientów – klasyfikacja, wybór priorytetów.
d. Analiza mocnych i słabych stron planowania czasu pracy.
4.
Pozyskiwanie nowych ofert dla portfela Brokera oraz firmy.
a. Dokładna analiza oraz weryfikacja rynku i potencjału oferty.
b. Negocjacje w podpisywaniu korzystnych umów.
c. Tworzenie opisu oferty nieruchomości – sprzedaż, wynajem.
d. Tworzenie indywidualnych pakietów korzyści dla klientów w ramach współpracy
z firmą
5.
CRM - dbanie o relacje z klientami – budowanie zaufania do firmy.
a. Planowanie, prognozowanie.
b. Modele oraz strategie pracy na raportach i statystykach.
c. Praca na CRM w celu zwiększenia skuteczności zamykania sprzedaży.
d. Obsługa posprzedażowa – referencje, rekomendacje.
6.
Indywidualne doradztwo względem potrzeb uczestników szkolenia.
Metodologia pracy podczas szkolenia:
-
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, co pozwala uzyskać lepszą interakcję z uczestnikiem.
-
Szkolenie zbudowane jest w oparciu o obszerną wiedzę z zakresu rozwoju osobistego, motywacji, psychologii, socjologii, mediacji, organizacji biznesu, zasad funkcjonowania rynku nieruchomości, technik programowania neurolingwistycznego i wielu innych skutecznych form szkoleniowych.
-
Materiały szkoleniowe przez nas przygotowywane są tak, by każdy mógł z nich indywidualnie korzystać,
co w efekcie daje szybsze i lepsze rezultaty dla uczestnika oraz firmy.
-
Warsztat uzupełniony jest ćwiczeniami praktycznymi, by uczestnicy lepiej przyswoili uzyskaną wiedzę (dyskusja, interakcja w grupach, przypadki oraz gry sytuacyjne dotyczące realiów rynku nieruchomości).
-
Ostatni moduł szkolenia przeznaczony jest zawsze na indywidualne konsultacje i ustalenie ewentualnych, dalszych działań w celu podnoszenia swoich kompetencji.
Czas trwania szkolenia: 14 h (dwa dni).
Inwestycja w szkolenie wynosi: zapytaj o cenę w formularzu, by to zrobić KLIKNIJ NA (ZAPISZ SIĘ)
Cena szkolenia zawiera:
-
Certyfikat ukończenia szkolenia.
-
Materiały szkoleniowe.
-
Warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do Twoich potrzeb.
-
Indywidualne konsultacje dostosowane do Twoich oczekiwań.
-
Dodatkowo w ramach szkolenia otrzymują Państwo narzędzia do skutecznego zarządzania swoją karierą.
►
arkusze organizacyjne,
►
statystyki,
►
raport,
►
CRM – narzędzie budujące zaufanie klienta, niezbędne do rozwijania oraz utrzymywania relacji
z klientami,
►
Mapy myśli.
Szkolenie objęte zostało autorską usługą
Assistance Real Estate®, w ramach której
nadal nawet do trzech miesięcy po zakończeniu szkolenia, współpracujemy z Państwa firmą, byście mogli osiągnąć swoje cele.
Wsparcie
Assistance Real Estate® umożliwia Brokerowi szybsze osiągnięcie wyznaczonych celów, które zakładają m.in. zwiększenie obrotów, a tym samym zbudowanie konkurencyjności firmy na dynamicznie zmieniającym się rynku.
-
Czas trwania ARE® to dwie godzinne sesje coaching-owe, przeprowadzone w formie telefon, mail, Skype (do przeprowadzenia w wybranym przez Państwa terminie do 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia).
„Jeśli coś nosi moje imię musi być najlepsze”
Donald Trump
www.profesjonalnybroker.pl
Praktyczna wiedza i doświadczenie