Praktyczna wiedza i doświadczenie - 100% gwarancji

SZKOLENIA

Sprzedaż inwestycji deweloperskich w Internecie


Internet w dzisiejszych czasach decyduje o konkurencyjności firmy deweloperskiej na rynku nieruchomości.
 
W większości przypadków pierwszy kontakt klienta z inwestycją ma miejsce właśnie
w Internecie, poprzez różne portale z ofertami oraz poprzez stronę internetową inwestycji.
 
Wszelkie działania reklamy outdoor (bilbordy, prasa, Radio, TV, ulotki, itp.) również w większości kierują klienta
do Internetu (strony internetowej inwestycji).
 
Skuteczna prezentacja inwestycji w Internecie to taka, która jest spójną kontynuacją ustalonej
na podstawie potencjału nieruchomości strategii marketingowo – sprzedażowej.
 
Funkcjonalność strony, treści, opisy, zdjęcia, rendery, itp.,  muszą odpowiadać potencjałowi inwestycji
oraz potencjalnej grupie klientów poszukujących.
Istotny jest pierwszy kontakt oraz utrzymanie zainteresowania klienta, by dotarł on tam gdzie chcemy aby się znalazł.
 
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz!!!
 
Internet jest jak dodatkowy pracownik reklamy, który pracuje 24h/dobę 7 dni w tygodniu – zatem jeżeli mu płacisz to należy od niego wymagać wyników oraz stale trzeba sprawdzać jego skuteczność.
 
Internet i wszelkie związane z nim działania powinny reklamować inwestycję, budować zaufanie, doskonałą relację z klientami, tworzyć wizję tego jak będzie wyglądać przyszłe życie klienta w naszej inwestycji,  tworzyć pozytywne emocje, kreować nowe potrzeby, odpowiednią atmosferę, itp.
Wszystkie te czynniki muszą przekładać się na generowanie ruchu klientów nie tylko w Internecie!
 

Prezentacja inwestycji w Internecie musi zwiększać zapytania telefoniczne,
mailowe oraz wizyty na inwestycji.

 
Internet (strona internetowa inwestycji, portale, itp.) jest również najlepszym narzędziem do bieżącej analizy potencjału zakupowego naszej inwestycji (potrzeby i oczekiwania klientów, zachowania rynku, trendy, tendencje zakupowe, obiekcje, itp.). 
 
Wreszcie dobrze przygotowana i napisana strona internetowa inwestycji nie wymaga pozycjonowania, ponieważ sama doskonale się pozycjonuje.
 
Korzyści z realizacji szkolenia.
 
W trakcie szkolenia dowiesz się:
  • jak analizować skuteczność działań marketingowych w Internecie,
  • jak optymalnie wykorzystać skuteczne narzędzia do reklamy inwestycji w Internecie,
  • jak poprawić efektywność strony internetowej inwestycji – konwersja ruchu w witrynie na zapytania telefoniczne oraz prezentacje nieruchomości,
  • jak wdrażać kampanie marketingowo sprzedażowe w Internecie,
  • jak określać  grupy docelowe klientów oraz ich potrzeby,
  • jak zbudować pozytywną relację z klientami opartą na zaufaniu, bezpieczeństwie,
  • jak pracować na portalach ofert nieruchomości, by maksymalne je wykorzystać oraz jak analizować ich skuteczność,
  • jak tworzyć skuteczne treści, opisy, identyfikację wizualną oraz rozwiązania funkcjonalne na stronie internetowej inwestycji,
  • jak przygotować stronę internetową inwestycji oraz oferty, by same wysoko się pozycjonowały,
  • jak efektywnie promować inwestycję oraz tworzyć konkurencyjność marki dewelopera w Internecie,
  • Jak współpracować z informatykami tworzącymi serwis internetowy inwestycji – oczekiwania, funkcjonalność serwisu, cele.

Sprzedaż inwestycji deweloperskich w Internecie.
Strategie wykorzystania potencjału strony internetowej inwestycji oraz narzędzi reklamy internetowej.

 

Plan szkolenia.
 

 1.    Przygotowanie funkcjonalności strony, pod kątem strategii marketingowo – sprzedażowej.
 2.    Określenie celów strategicznych jakie ma osiągnąć prezentacja oferty w Internecie.
 3.    Określenie grupy docelowej klientów – prowadzenie badań oraz analiz na podstawie narzędzi
        internetowych.
 4.    Dotarcie z przekazem strony internetowej do klienta - personalizacja treści, opisów, artykułów, form
        wizualnych, odpowiadających grupie docelowej klientów.
 5.    Tworzenie potencjału opisowego inwestycji – różne warianty w zależności od sytuacji na rynku
        oraz etapów bieżącej sprzedaży.
 6.    Praca na portalach ogłoszeniowych nieruchomości.
 a.     Wybór portali, które realizują nasze cele marketingowo - sprzedażowe.
 b.    Optymalne wykorzystanie potencjału portali do lepszej promocji – inwestycji i marki dewelopera.
 c.    Analiza skuteczności działań na portalach.
 7.    Przygotowanie kampanii mailingu – skuteczne modele pracy na wysyłanych ofertach – konwersja mailingu
        na zapytania telefoniczne i prezentacje inwestycji.
 8.    Przygotowanie, wdrożenie i realizacja planu strategii promocyjnej inwestycji  w Internecie.
 a.    Etapy wdrażania oraz synchronizacja narzędzi reklamy internetowej.
 b.    Dni otwarte, promocje, wydarzenia, itp.
 9.   Odpowiednia prezentacja wizualizacji, zdjęć z inwestycji, video prezentacji –  spójność z opisami,
       strategią marketingowo – sprzedażową oraz potencjałem inwestycji.
 10.  Analiza strony internetowej w oparciu o statystyki - praca na statystykach.
 11.  Pozycjonowanie oferty  inwestycji w Internecie – według zachowań i preferencji użytkowników.
 12.  Prospecting – strategie pozyskiwania nowych klientów w Internecie.
 13.  Promocja marki dewelopera oraz inwestycji w Internecie.
 14.  Analiza potencjału inwestycji w Internecie – zainteresowanie rynku (obiekcje, potrzeby i oczekiwania
        klientów).
 15.  Zasady współpracy z informatykami tworzącymi serwis internetowy inwestycji – oczekiwania,
        funkcjonalność, cele.
 
 Metodologia pracy podczas szkolenia:

  • Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznego warsztatu, w trakcie którego ustalane
    są indywidualne, pod kątem Państwa inwestycji, strategie marketingowo – sprzedażowe
    w Internecie.
 Czas trwania szkolenia: 14h (dwa dni).
 
Inwestycja w szkolenie wynosi: zapytaj o cenę w formularzu, by to zrobić KLIKNIJ NA (ZAPISZ SIĘ)    
 
 Cena szkolenia zawiera:
  • przeprowadzenie szkolenia (dwa dni),
  • praktyczną formę warsztatów z wykorzystaniem realnych ofert sprzedaży Państwa inwestycji,
  • warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do potrzeb uczestników,
  • indywidualne strategie marketingowo – sprzedażowe inwestycji w Internecie,
  • imienne certyfikaty ukończenia szkolenia,
  • usługę ARE®
 Dodatkowo w ramach szkolenia otrzymują Państwo dożywotnio narzędzia do skutecznego pracowania
 na ofertach inwestycji w Internecie
:
  • narzędzie statystyczne mierzące skuteczność działań marketingowych oraz sprzedażowych ofert,
  • statystyki analizujące skuteczność portali ogłoszeniowych,
  • CRM – narzędzie budujące zaufanie klienta, niezbędne do rozwijania oraz utrzymywania relacji z klientami,
  • Mapy marketingowe  - narzędzie do budowania potencjału inwestycji oraz określania strategii marketingowo – sprzedażowej w Internecie. 
Szkolenie objęte zostało autorską usługą Assistance Real Estate®, w ramach której nadal nawet do dwóch miesięcy po zakończeniu szkolenia, współpracujemy z Państwa firmą, byście mogli osiągnąć swoje cele.
 
Wsparcie Assistance Real Estate® umożliwia firmie szybsze osiągnięcie wyznaczonych celów,
które zakładają m.in. zwiększenie obrotów, a tym samym zbudowanie konkurencyjności firmy
na dynamicznie zmieniającym się rynku.

  • Czas trwania ARE® to dwie godzinne sesje coaching-owe, przeprowadzone w formie telefon, mail, Skype (do przeprowadzenia w wybranym przez Państwa terminie do 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia).
Dzięki stałej współpracy z firmami w ramach realizowanych przez nas projektów,
otrzymują Państwo aktualne, sprawdzone i na bieżąco monitorowane, skuteczne strategie sprzedażowe, jak również rozwiązania marketingowe odpowiadające bieżącym trendom rynku
oraz motywacji zakupowej poszczególnych grup klientów.

 

Otrzymujesz zatem praktyczną wiedzę sprawdzoną w realiach polskiego rynku nieruchomości!!!

 
 

 „Jeśli coś nosi moje imię musi być najlepsze”
Donald Trump
 

www.profesjonalnybroker.pl
Praktyczna wiedza i doświadczenie.

 
Newsletter
Aby otrzymywać najnowsze informacje
o naszych szkoleniach prosimy zostaw swój adres e-mail:
0% Prowizji czy umowa wyłączności?Profesjonalny Broker nieruchomości - ExclusivePersonal Mentor Coaching Real Estate