
Internet w dzisiejszych czasach decyduje o konkurencyjności biura nieruchomości na rynku.
W większości przypadków pierwszy kontakt klienta z ofertą biura ma miejsce właśnie
w Internecie, poprzez różne portale z ofertami oraz poprzez stronę internetową biura.
Wszelkie działania reklamy outdoor (bilbordy, prasa, Radio, TV, ulotki, itp.) również w większości kierują klienta do Internetu (strony internetowej biura).
Skuteczna strona internetowa to taka która jest zgodna z potencjałem biura jego agentów, misją działania oraz jego celami strategicznymi
Funkcjonalność strony, treści, opisy, zdjęcia, rendery, itp., muszą odpowiadać potencjałowi zamieszczanych ofert nieruchomości oraz potencjalnej grupie klientów poszukujących.
Istotny jest pierwszy kontakt oraz utrzymanie zainteresowania klienta, by dotarł on tam gdzie chcemy aby się znalazł.
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz!!!
Internet jest jak dodatkowy pracownik reklamy, który pracuje 24h/dobę 7 dni w tygodniu – zatem jeżeli mu płacisz to należy od niego wymagać wyników oraz stale trzeba sprawdzać jego skuteczność.
Internet i wszelkie związane z nim działania powinny reklamować potencjał biura jego ofert, budować zaufanie, bezpieczeństwo, doskonałą relację z klientami, tworzyć pozytywne emocje, kreować nowe potrzeby, odpowiednią atmosferę, itp.
Wszystkie te czynniki muszą przekładać się na generowanie ruchu klientów nie tylko w Internecie!
Prezentacja ofert nieruchomości w Internecie musi zwiększać zapytania telefoniczne, mailowe oraz prezentacje.
Internet (strona internetowa biura, portale, itp.) jest również najlepszym narzędziem do bieżącej analizy potencjału zakupowego (potrzeby i oczekiwania klientów, zachowania rynku, trendy, tendencje zakupowe, obiekcje, itp.).
Wreszcie dobrze przygotowana i napisana strona internetowa inwestycji nie wymaga pozycjonowania, ponieważ sama doskonale się pozycjonuje.
Korzyści z realizacji szkolenia.
W trakcie szkolenia dowiesz się:
-
jak analizować skuteczność działań marketingowych w Internecie,
-
jak optymalnie wykorzystać skuteczne narzędzia do reklamy ofert nieruchomości w Internecie,
-
jak poprawić efektywność strony internetowej biura – konwersja ruchu w witrynie na zapytania telefoniczne oraz prezentacje nieruchomości,
-
jak wdrażać kampanie marketingowo sprzedażowe w Internecie,
-
jak określać grupy docelowe klientów oraz ich potrzeby,
-
jak zbudować pozytywną relację z klientami opartą na zaufaniu, bezpieczeństwie,
-
jak pracować na portalach ofert nieruchomości, by maksymalne je wykorzystać oraz jak analizować ich skuteczność,
-
jak tworzyć skuteczne treści, opisy, identyfikację wizualną oraz rozwiązania funkcjonalne na stronie internetowej biura,
-
jak przygotować stronę internetową biura oraz oferty, by same wysoko się pozycjonowały,
-
jak efektywnie promować ofertę nieruchomości oraz tworzyć konkurencyjność marki biura w Internecie,
-
Jak współpracować z informatykami tworzącymi serwis internetowy biura – oczekiwania, funkcjonalność serwisu, cele.
Twoje biuro w Internecie
Strategie zwiększania efektywności strony internetowej oraz ofert biura
w Internecie
Plan szkolenia.
1. Przygotowanie funkcjonalności strony, pod kątem strategii marketingowo – sprzedażowej biura.
2. Określenie celów strategicznych biura jakie ma osiągnąć prezentacja ofert w Internecie.
3. Określenie grupy docelowej klientów – prowadzenie badań oraz analiz na podstawie narzędzi
internetowych.
4. Dotarcie z przekazem strony internetowej do klienta - personalizacja treści, opisów, artykułów, form
wizualnych, odpowiadających grupie docelowej klientów.
5. Reklama i promocja strony Internetowej biura.
a. Marketing Internetowy.
b. Strategie marketingu szeptanego wśród klientów – polecenia, referencje, rekomendacje.
6. Tworzenie potencjału opisowego ofert – różne warianty w zależności od sytuacji na rynku oraz czasu
trwania sprzedaży.
7. Praca na portalach ogłoszeniowych nieruchomości.
a. Wybór portali, które realizują nasze cele marketingowo - sprzedażowe.
b. Optymalne wykorzystanie potencjału portali do lepszej promocji – ofert i marki biura.
c. Analiza skuteczności działań na portalach.
8. Przygotowanie kampanii mailingu – skuteczne modele pracy na wysyłanych ofertach –
konwersja mailingu na zapytania telefoniczne i prezentacje nieruchomości.
9. Przygotowanie, wdrożenie i realizacja planu strategii promocyjnej oferty nieruchomości w Internecie.
a. Etapy wdrażania oraz synchronizacja narzędzi reklamy internetowej.
b. Promocje, wydarzenia, itp.
10. Odpowiednia prezentacja wizualizacji, zdjęć z nieruchomości, video prezentacji – spójność
z opisami, strategią marketingowo – sprzedażową oraz potencjałem oferty.
11. Analiza strony internetowej biura w oparciu o statystyki - praca na statystykach.
a. Pełna analiza potencjału strony – trendy, zachowania użytkowników, najlepsze treści, geograficzny obszar
docierania serwisu, najatrakcyjniejsze oferty, itp. Funkcjonalności Google Analytics.
12. Pozycjonowanie oferty nieruchomości w Internecie – według zachowań i preferencji użytkowników.
13. Prospecting – strategie pozyskiwania nowych klientów w Internecie.
14. Promocja marki biura oraz ofert nieruchomości w Internecie.
15. Analiza potencjału ofert nieruchomości w Internecie – zainteresowanie rynku (obiekcje, potrzeby
i oczekiwania klientów).
16. Zasady współpracy z informatykami tworzącymi serwis internetowy inwestycji – oczekiwania,
funkcjonalność, cele.
Metodologia pracy podczas szkolenia:
-
Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznego warsztatu, w trakcie którego ustalane
są indywidualne, pod kątem Państwa biura, strategie marketingowo – sprzedażowe
w Internecie.
Czas trwania szkolenia: 14h (dwa dni).
Inwestycja w szkolenie wynosi: zapytaj o cenę w formularzu, by to zrobić KLIKNIJ NA (ZAPISZ SIĘ)
Cena szkolenia zawiera:
-
przeprowadzenie szkolenia (dwa dni oferta w załączniku),
-
praktyczną formę warsztatów z wykorzystaniem realnych ofert sprzedaży Państwa inwestycji,
-
warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do potrzeb uczestników,
-
indywidualne strategie marketingowo – sprzedażowe inwestycji w Internecie,
-
usługę ARE®
Dodatkowo w ramach szkolenia otrzymują Państwo dożywotnio narzędzia
do skutecznego pracowania na ofertach inwestycji w Internecie:
-
narzędzie statystyczne mierzące skuteczność działań marketingowych oraz sprzedażowych ofert,
-
statystyki analizujące skuteczność portali ogłoszeniowych,
-
CRM – narzędzie budujące zaufanie klienta, niezbędne do rozwijania oraz utrzymywania relacji z klientami,
-
Mapy marketingowe - narzędzie do budowania potencjału inwestycji oraz określania strategii marketingowo – sprzedażowej w Internecie.
Szkolenie objęte zostało autorską usługą Assistance Real Estate®, w ramach której nadal nawet do dwóch miesięcy po zakończeniu szkolenia, współpracujemy z Państwa firmą, byście mogli osiągnąć swoje cele.
Wsparcie Assistance Real Estate® umożliwia firmie szybsze osiągnięcie wyznaczonych celów,
które zakładają m.in. zwiększenie obrotów, a tym samym zbudowanie konkurencyjności firmy
na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Czas trwania ARE® to dwie godzinne sesje coaching-owe, przeprowadzone w formie telefon, mail,
Skype (do przeprowadzenia w wybranym przez Państwa terminie do 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia).
Dzięki stałej współpracy z firmami w ramach realizowanych przez nas projektów,
otrzymują Państwo aktualne, sprawdzone i na bieżąco monitorowane, skuteczne strategie sprzedażowe, jak również rozwiązania marketingowe odpowiadające bieżącym trendom rynku
oraz motywacji zakupowej poszczególnych grup klientów.
„Jeśli coś nosi moje imię musi być najlepsze”
Donald Trump
www.profesjonalnybroker.pl
Praktyczna wiedza i doświadczenie.