Zarządzanie zespołem
Brokerów nieruchomości.

Szkolenie dedykowane jest: właścicielom biur nieruchomości, dyrektorom oraz menadżerom.
Umiejętne zarządzanie Brokerem oraz całym zespołem ma duży wpływ na konkurencyjność całego biura nieruchomości na rynku.
W większości przypadków dopiero po stworzeniu w pełni kompetentnego zespołu Brokerów, możliwa jest skuteczna realizacja celów biura nieruchomości na rynku, tym samym jego rozwój.
Umiejętności oraz wiedza są bardzo istotne, jednak to przede wszystkim chęci danej osoby decydują
o sukcesie jednostki oraz całego zespołu.
Umiejętności można nauczyć prawie każdą osobę
ale chęci trzeba umieć z tej osoby lub zespołu wydobyć.
Po tym właśnie można dostrzec skutecznego dyrektora lub menadżera zespołu.
,,Zaczynaj razem z dobrymi ludźmi.
Wyłóż im reguły gry, bądź z nimi w ciągłym kontakcie, motywuj ich i nagradzaj.
Jeżeli wszystko to będziesz czynił sprawnie, nie może ci się nie udać.’’
Lee Iacocca - Chrysler Corporation
Plan szkolenia
I. Stań się liderem za którym pójdzie zespół.
1. Charyzma oraz umiejętności przywódcze.
a. Zagadnienia wystąpień publicznych – modele wzbogacające warsztat lidera zespołu.
b. Strategie wyznaczania celów oraz motywacja jednostki i całego zespołu.
c. Zasady prowadzenia indywidualnego Coachingu – elementy psychologii.
II. Charakterystyka stylów zarządzania w kontekście potencjału strategicznego firmy
na rynku nieruchomości - wpływ obranego stylu na zarządzanie.
III. Analiza potencjału osobowościowego Brokera.
1. Mocne, słabe strony Brokera oraz jego ograniczenia.
IV. Kultura organizacyjna, a indywidualny potencjał Brokera.
1. Kreowanie profilu osobowościowego Brokera oraz zespołu, pod kątem:
a. celów strategicznych firmy,
b. przyszłego lub obecnego stanowiska pracy,
c. zakresu obowiązków,
d. interakcji z pozostałymi członkami zespołu.
V. Zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej w zespole.
1. Zadawanie pytań oraz kalibracja spójności rozmówcy.
2. Parafraza sprawdzanie zrozumienia przekazywanych informacji.
3. Przepływ informacji – standardy komunikacji.
VI. Tworzenie profilu zespołu idealnego – stan aktualny – stan pożądany.
1. Wdrażanie zmian w kontekście celów strategicznych oraz dostępnych środków.
2. Przekazywanie umiejętności postrzegania i budowanie oczekiwanych norm i zasad w zespole.
VII. Indywidualny proces zarządzania Brokerem.
1. Ustalanie planu kariery Brokera, codziennych zadań i obowiązków.
2. Tworzenie indywidualnego systemu motywacyjnego dla Brokera.
3. Nadzorowanie postępów Brokera, ukierunkowane na jego rozwój.
4. Wyznaczanie celów dla Brokera oraz rozliczanie wykonanych zadań.
5. Zaangażowanie Brokera w życie firmy oraz zapoznanie go z obowiązującymi w firmie systemami
(kodeks wartości, standardy zawodowe, filozofia firmy).
6. Delegowanie oraz przydzielanie zadań, podejmowanie decyzji, szacowanie ryzyka.
7. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych oraz indywidualnych talentów Brokerów.
8. Raportowanie, podsumowywanie, ocenianie – rozwój jednostki oraz firmy.
VIII. Modele konstruktywnej krytyki Brokerów – feedback.
1. Egzekwowanie wyników, korygowanie, ukierunkowywanie.
IX. Budowanie motywacji oraz zaangażowania Brokera oraz całego zespołu.
1. Zmotywowanie Brokerów do aktywnego współtworzenia zespołu ukierunkowanego
na cele strategiczne firmy.
2. Indywidualne konsultacje.
X. Organizacja i prowadzenie kreatywnych zebrań zespołu.
1. Moderowanie procesu spotkania.
2. Określanie wątków oraz celów.
3. Kreowanie trustów mózgów.
Metodologia pracy podczas szkolenia:
-
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów, co pozwala uzyskać lepszą interakcję z uczestnikiem.
-
Szkolenie zbudowane jest w oparciu o obszerną wiedzę z zakresu rozwoju osobistego, motywacji, psychologii, socjologii, mediacji, organizacji biznesu, sportu, doświadczeń terapeutycznych, technik programowania neurolingwistycznego NLP i wielu innych skutecznych form szkoleniowych.
-
Materiały przez nas przygotowywane są tak, by każdy mógł z nich indywidualnie korzystać, co w efekcie daje szybsze i lepsze rezultaty dla uczestnika oraz firmy.
-
Warsztat uzupełniony jest ćwiczeniami praktycznymi, by uczestnicy lepiej przyswoili uzyskaną wiedzę (dyskusja, interakcja w grupach, przypadki oraz gry sytuacyjne dotyczące zagadnień zarządzana zespołem na rynku nieruchomości).
-
Ostatni moduł szkolenia przeznaczony jest zawsze na indywidualne konsultacje i ustalenie ewentualnych, dalszych działań w celu podnoszenia swoich kompetencji.
Czas trwania szkolenia: 8 h
Miejsce szkolenia: siedziba firmy klienta
(realne warunki w jakich pracuje zespół Brokerów, umożliwiają praktyczną formę prowadzenia szkolenia).
Inwestycja w to szkolenie w promocji wynosi:
zapytaj o cenę w formularzu, by to zrobić KLIKNIJ NA (ZAPISZ SIĘ) na samym dole oferty.
Cena zawiera:
-
certyfikat ukończenia szkolenia,
-
materiały szkoleniowe,
-
warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do potrzeb uczestnika,
-
Usługa Assistance Real Estate®
-
indywidualne konsultacje dostosowane do oczekiwań uczestnika.
Szkolenie objęte zostało autorską usługą Assistance Real Estate®, w ramach której nadal nawet do dwóch miesięcy po zakończeniu szkolenia, współpracujemy z Państwa firmą, byście mogli osiągnąć swoje cele.
Wsparcie Assistance Real Estate® umożliwia firmie szybsze osiągnięcie wyznaczonych celów,
które zakładają m.in. efektywne zarządzanie zespołem Brokerów na dynamicznie zmieniającym
się rynku.
-
Czas trwania ARE® to dwie godzinne sesje coaching-owe, przeprowadzone w formie telefon, mail, Skype (do przeprowadzenia w wybranym przez Państwa terminie do 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia).
www.profesjonalnybroker.pl
Praktyczna wiedza i doświadczenie.