Praktyczna wiedza i doświadczenie - 100% gwarancji

SZKOLENIA

Standaryzacja efektywnych procesów sprzedaży w firmie deweloperskiej


 

Standaryzacja efektywnych procesów sprzedaży
w firmie deweloperskiej

 
Szkolenie obejmie m.in. dydaktyczne oraz praktyczne ujednolicenie standardów obsługi oraz sprzedaży wraz z przygotowaniem praktycznych scenariuszy (telefon, biuro, prezentacja na inwestycji) zgodnych z potencjałem sprzedawanych przez Państwa spółkę inwestycji.
 
Cele szkolenia:
  • wdrożenie lub aktualizacja standardów funkcjonujących w firmie,
  • wdrożenie dobrych praktyk (rozmowa telefoniczna, obsługa klienta, sprzedaż bezpośrednia, prezentacja sprzedażowa nieruchomości),
  • ujednolicenie standardów w zakresie materiałów marketingowych oraz praca na nich.
Zakres szkolenia w ramach standaryzacji obejmuje takie procesy jak:
  • telefon– umawianie spotkań, informowanie o inwestycji, cenie (obrona),
  • mailing– praca na mailingu oferty, standardy wysyłania maili z ofertą, przypomnienia, terminy wysyłek,
  • biuro– kontakt bezpośredni z klientem w biurze sprzedaży inwestycji - proces sprzedaży bezpośredniej, analiza potrzeb klienta, praca z materiałami marketingowymi, itp.,
  • aktywna prezentacja sprzedażowa na inwestycji– skuteczne etapy prezentacji, badania potrzeb, budowania potencjału inwestycji oraz zamykania sprzedaży,
  • CRM – systemy zarządzania relacjami z klientami.
W ramach szkolenia, istnieje możliwość:
  • przygotowania scenariuszy rozmów telefonicznych, treści maili z ofertami oraz samych materiałów marketingowych,
  • weryfikacji procedur oraz standaryzacji procesów firmy po zakończeniu szkoleń wdrożeniowych.
Weryfikacja polega na strategii tajemniczego klienta.
 
W ramach weryfikacji firma otrzymuje:
  • Analizę każdego z uczestników weryfikacji – podsumowanie kontaktu.
  • Wnioski dotyczące dalszych działań w celu ewentualnej korekty lub poprawy.
Zważywszy na praktyczną formę warsztatu sugerowane miejsce do jego przeprowadzenia to: sprzedawana inwestycja oraz biuro firmy.
 
Czas trwania szkolenia: 14 h. (dwa dni).
 
Inwestycja w szkolenie wynosi: cena ustalana jest indywidualnie w zależności od zakresu wdrażanych standardów oraz potencjału inwestycji.
 
Cena szkolenia standaryzującego obejmuje: 
  • przeprowadzenie dwudniowego szkolenia,
  • praktyczną formę warsztatów z wykorzystaniem realnych ofert sprzedaży Państwa inwestycji,
  • materiały szkoleniowe – przygotowane indywidualnie, pod kątem realizowanego szkolenia,
  • warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do potrzeb uczestników,
  • indywidualne konsultacje dostosowane do oczekiwań uczestników,
  • wsparcie w przygotowaniu standaryzacji (telefon, wizyta w biurze, prezentacja na inwestycji, CRM relacji z klientami),
  • usługa ARE®.
Assistance Real Estate® polega na wsparciu w działaniach dotyczących podsumowania ewentualnej korekty działań pionu marketingu oraz sprzedaży, analizie wdrażania standaryzacji, raportów, statystyk skuteczności reklam, działań strategii sprzedażowo - marketingowych firmy, mających wpływ na wolumen sprzedaży.
 
Czas trwania Assistance Real Estate® w ramach standaryzacji to cztery sesje coachingowe, (sesja = 1h)(telefon, mail, Skype) do wykorzystania przez okres trzech miesięcy od daty rozpoczęcia szkolenia.
 
Jeżeli chcą państwo poznać dokładne programy dotyczące:
  • standaryzacji procesów sprzedażowych w firmie deweloperskiej,
  • usługi weryfikacji wdrożonych standardów.
Prosimy o kontakt.           

 









Arkadiusz Leszczyński

Dyrektor zarządzający. Trener. Coach.

telefon: +48 692 13 19 13
e-mail: a.leszczyński@profesjonalnybroker.pl
 

 

„Jeśli coś nosi moje imię musi być najlepsze.”
Donald Trump
 
www.profesjonalnybroker.pl
Praktyczna wiedza i doświadczenie.

 
 
Newsletter
Aby otrzymywać najnowsze informacje
o naszych szkoleniach prosimy zostaw swój adres e-mail:
0% Prowizji czy umowa wyłączności?Profesjonalny Broker nieruchomości - ExclusivePersonal Mentor Coaching Real Estate