Standaryzacja efektywnych procesów sprzedaży
w firmie deweloperskiej
Szkolenie obejmie m.in. dydaktyczne oraz praktyczne ujednolicenie standardów obsługi oraz sprzedaży wraz z przygotowaniem praktycznych scenariuszy (telefon, biuro, prezentacja na inwestycji) zgodnych z potencjałem sprzedawanych przez Państwa spółkę inwestycji.
Cele szkolenia:
-
wdrożenie lub aktualizacja standardów funkcjonujących w firmie,
-
wdrożenie dobrych praktyk (rozmowa telefoniczna, obsługa klienta, sprzedaż bezpośrednia, prezentacja sprzedażowa nieruchomości),
-
ujednolicenie standardów w zakresie materiałów marketingowych oraz praca na nich.
Zakres szkolenia w ramach standaryzacji obejmuje takie procesy jak:
-
telefon– umawianie spotkań, informowanie o inwestycji, cenie (obrona),
-
mailing– praca na mailingu oferty, standardy wysyłania maili z ofertą, przypomnienia, terminy wysyłek,
-
biuro– kontakt bezpośredni z klientem w biurze sprzedaży inwestycji - proces sprzedaży bezpośredniej, analiza potrzeb klienta, praca z materiałami marketingowymi, itp.,
-
aktywna prezentacja sprzedażowa na inwestycji– skuteczne etapy prezentacji, badania potrzeb, budowania potencjału inwestycji oraz zamykania sprzedaży,
-
CRM – systemy zarządzania relacjami z klientami.
W ramach szkolenia, istnieje możliwość:
-
przygotowania scenariuszy rozmów telefonicznych, treści maili z ofertami oraz samych materiałów marketingowych,
-
weryfikacji procedur oraz standaryzacji procesów firmy po zakończeniu szkoleń wdrożeniowych.
Weryfikacja polega na strategii tajemniczego klienta.
W ramach weryfikacji firma otrzymuje:
-
Analizę każdego z uczestników weryfikacji – podsumowanie kontaktu.
-
Wnioski dotyczące dalszych działań w celu ewentualnej korekty lub poprawy.
Zważywszy na praktyczną formę warsztatu sugerowane miejsce do jego przeprowadzenia to: sprzedawana inwestycja oraz biuro firmy.
Czas trwania szkolenia: 14 h. (dwa dni).
Inwestycja w szkolenie wynosi: cena ustalana jest indywidualnie w zależności od zakresu wdrażanych standardów oraz potencjału inwestycji.
Cena szkolenia standaryzującego obejmuje:
-
przeprowadzenie dwudniowego szkolenia,
-
praktyczną formę warsztatów z wykorzystaniem realnych ofert sprzedaży Państwa inwestycji,
-
materiały szkoleniowe – przygotowane indywidualnie, pod kątem realizowanego szkolenia,
-
warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do potrzeb uczestników,
-
indywidualne konsultacje dostosowane do oczekiwań uczestników,
-
wsparcie w przygotowaniu standaryzacji (telefon, wizyta w biurze, prezentacja na inwestycji, CRM relacji z klientami),
-
usługa ARE®.
Assistance Real Estate® polega na wsparciu w
działaniach dotyczących podsumowania ewentualnej korekty działań pionu marketingu oraz sprzedaży, analizie wdrażania standaryzacji, raportów, statystyk skuteczności reklam, działań strategii sprzedażowo - marketingowych firmy, mających wpływ na wolumen sprzedaży.
Czas trwania
Assistance Real Estate® w ramach standaryzacji to cztery sesje coachingowe, (sesja = 1h)(telefon, mail, Skype) do wykorzystania przez okres trzech miesięcy od daty rozpoczęcia szkolenia.
Jeżeli chcą państwo poznać dokładne programy dotyczące:
-
standaryzacji procesów sprzedażowych w firmie deweloperskiej,
-
usługi weryfikacji wdrożonych standardów.
Prosimy o kontakt.
Arkadiusz Leszczyński
Dyrektor zarządzający. Trener. Coach.
telefon: +48 692 13 19 13
e-mail: a.leszczyński@profesjonalnybroker.pl
„Jeśli coś nosi moje imię musi być najlepsze.”
Donald Trump
www.profesjonalnybroker.pl
Praktyczna wiedza i doświadczenie.