Tajemniczy klient - audyt standardów obsługi oraz sprzedaży
Tajemniczy klient
– rozmowa telefoniczna (bezpośrednia) z doradcą działu sprzedaży.
Analiza standardów oraz procedur działających w firmie deweloperskiej.
Celem usługi jest:
-
praktyczne sprawdzenie doradcy działu sprzedaży z kluczowych procedur i standardów dotyczących telefonicznego (bezpośredniego) oraz mailingowego kontaktu z klientami,
-
zwiększenie komercjalizacji inwestycji w czasie – poprzez zwiększenie ilości spotkań w biurze sprzedaży oraz prezentacji inwestycji.
Korzyści wynikające z usługi.
-
utrzymanie ruchu klientów na inwestycji z kampanii marketingowych,
-
podniesienie efektywności działań marketingowych,
-
zwiększenie konwersji z telefonów oraz zapytań mailowych klientów na wizyty w biurze i prezentacje sprzedażowe na inwestycji,
-
poprawa ergonomii pracy – zwiększenie efektywności pracy biura,
-
zwiększenie bazy klientów, itp.
Zakres usługi.
-
Analiza standardów procedur kontaktu działu sprzedaży z klientem:
a. analiza rozmowy telefonicznej – pierwszy kontakt z klientem dzwoniącym do biura sprzedaży.
-
Sprawdzenie umiejętności doradcy działu sprzedaży pod kątem:
a. zbadania potrzeb oraz oczekiwań klienta,
b. przedstawienia potencjału sprzedawanej inwestycji, pod kątem zbadanych potrzeb klienta,
c. umiejętności telefonicznego umówienia spotkania w biurze sprzedaży.
-
Sprawdzenie działań follow up po telefonie:
a. wysłanie maila z ofertą,
b. kontakt przypominający,
c. kontakt w sprawie omówienia wysłanej oferty,
d. umówienie spotkania w biurze lub na inwestycji.
Istnieje możliwość przeprowadzenia audytu bezpośredniego doradcy w biurze sprzedaży.
Usługa ta ustalana jest indywidualnie.
Inwestycja w usługę wynosi – cena ustalana indywidualnie.
Audyt bezpośredni doradcy w biurze sprzedaży – cena ustalana indywidualnie.
Cena zawiera:
-
analizę każdego z uczestników weryfikacji – podsumowanie kontaktu,
-
określenie, które czynniki wymagają dopracowania, a które nie,
-
wnioski dotyczące dalszych działań w celu ewentualnej korekty lub poprawy,
-
plan optymalizujący te działania.
www.profesjonalnybroker.pl
Praktyczna wiedza i doświadczenie.