Praktyczna wiedza i doświadczenie - 100% gwarancji

SZKOLENIA

Tajemniczy klient - audyt standardów obsługi oraz sprzedaży

 

Tajemniczy klient
– rozmowa telefoniczna (bezpośrednia) z doradcą działu sprzedaży.
 
Analiza standardów oraz procedur działających w firmie deweloperskiej.

 
Celem usługi jest:
  • praktyczne sprawdzenie doradcy działu sprzedaży z kluczowych procedur i standardów dotyczących telefonicznego (bezpośredniego) oraz mailingowego kontaktu z klientami,
  • zwiększenie komercjalizacji inwestycji w czasie – poprzez zwiększenie ilości spotkań w biurze sprzedaży oraz prezentacji inwestycji.
Korzyści wynikające z usługi.
  • utrzymanie ruchu klientów na inwestycji  z kampanii marketingowych,
  • podniesienie efektywności działań marketingowych,
  • zwiększenie konwersji z telefonów oraz zapytań mailowych klientów na wizyty w biurze i prezentacje sprzedażowe na inwestycji,
  • poprawa ergonomii pracy – zwiększenie efektywności pracy biura,
  • zwiększenie bazy klientów, itp.

Zakres usługi.

  1. Analiza standardów procedur kontaktu działu sprzedaży z klientem:
    a.     analiza rozmowy telefonicznej – pierwszy kontakt z klientem dzwoniącym do biura sprzedaży.
  2. Sprawdzenie umiejętności doradcy działu sprzedaży pod kątem:
    a.     zbadania potrzeb oraz oczekiwań klienta,
    b.     przedstawienia potencjału sprzedawanej inwestycji, pod kątem zbadanych potrzeb klienta,
    c.     umiejętności telefonicznego umówienia spotkania w biurze sprzedaży.
  3. Sprawdzenie działań follow up po telefonie:
    a.     wysłanie maila z ofertą,
    b.     kontakt przypominający,
    c.     kontakt w sprawie omówienia wysłanej oferty,
    d.     umówienie spotkania w biurze lub na inwestycji.
Istnieje możliwość przeprowadzenia audytu bezpośredniego doradcy w biurze sprzedaży.
Usługa ta ustalana jest indywidualnie.

 
Inwestycja w usługę wynosi – cena ustalana indywidualnie.

Audyt bezpośredni doradcy w biurze sprzedaży – cena ustalana indywidualnie.
 
Cena zawiera:
  • analizę każdego z uczestników weryfikacji – podsumowanie kontaktu,
  • określenie, które czynniki wymagają dopracowania, a które nie,
  • wnioski dotyczące dalszych działań w celu ewentualnej korekty lub poprawy,
  • plan optymalizujący te działania.
www.profesjonalnybroker.pl  
Praktyczna wiedza i doświadczenie.
 
Newsletter
Aby otrzymywać najnowsze informacje
o naszych szkoleniach prosimy zostaw swój adres e-mail:
0% Prowizji czy umowa wyłączności?Profesjonalny Broker nieruchomości - ExclusivePersonal Mentor Coaching Real Estate