Praktyczna wiedza i doświadczenie - 100% gwarancji

SZKOLENIA

Skrócenie czasu komercjalizacji inwestycji deweloperskiej

 Skrócenie czasu komercjalizacji inwestycji

deweloperskiej


- analiza potencjału marketingowo-sprzedażowego

realizowanej inwestycji”.


Korzyści jakie uzyskuje firma:
  • w trakcie szkolenia przedstawiane są praktyczne narzędzia oraz sposoby skutecznej analizy sprzedawanej inwestycji,
  • szkolenie pokazuje jak rozpoznać mocne i słabe strony inwestycji oraz jej strategii sprzedażowo – marketingowej (realny obiór inwestycji przez rynek),
  • uczestnicy szkolenia dowiedzą się również, w jaki sposób dzięki analizie (dane), skrócić czas komercjalizacji (wnioski) inwestycji.
Skuteczna analiza potencjału marketingowo-sprzedażowego inwestycji umożliwia:
  • dokładne budżetowanie do jednej złotówki (media plan), –opłacalność inwestycji w daną reklamę,
  • określenie mocnych oraz słabych stron inwestycji lub strategii sprzedażowo - marketingowej,
  • prognozowanie sprzedaży w czasie (90% skuteczności),
  • analizę efektywności każdego źródła reklamy (Internet, outdoor), względem dowolnych parametrów czasowych,
  • co najmniej dwukrotne skrócenie czasu komercjalizacji inwestycji!!!

Plan szkolenia/usługi.
 

    I.        Skuteczność dotarcia - grupa docelowa (analiza + wnioski).
 
1.    Analiza grupy docelowej
2.    Analiza potencjału poszczególnych grup klientów.
 
  II.        Skuteczność reklamy – sprzedaż (media plan, budżetowanie, obsługa sprzedażowa).
 
1.    Tworzenie oraz analiza statystyk skuteczności reklam – pod względem doboru najbardziej skutecznych.
2.    Analiza mocnych oraz słabych stron kierunków reklamy.
3.    Analiza skuteczności portali ogłoszeniowych.
4.    Analiza online wszelkich reklam (Internet, Outdoor).
5.    Analiza lidów ich jakości.
a.    źródło np. rynek pierwotny,
b.    telefon, formularz mail (z danymi klienta tel, mail. oraz zapytanie o konkretne mieszkanie),
c.    formularz bez danych z zapytaniem ogólnym,
d.    wyciąganie wniosków, kolejne działania – zwiększanie atrakcyjności lidów.
 
III.        Założenia  komercjalizacji – prognozowanie sprzedaży.
 
1.    Prognozowanie komercjalizacji nowych jak i istniejących już inwestycji.
 
 IV.        Analiza potencjału zakupowego inwestycji.
 
1.    Analiza raportów sprzedażowych, obiekcji klientów – w celu zwiększenia skuteczności
       przekazu reklamowego.
2.    Analiza potrzeb klientów oraz modele ich tworzenia poprzez przekaz reklamowy.
 
   V.        Analiza potencjału działu sprzedaży.
 
1.    Analiza pracy działu sprzedaży w celu realizacji skutecznej kampanii reklamowej – szybkie reagowanie
       w zależności od zachodzących zmian na rynku oraz potrzeb klientów.
2.    Wdrażanie i analiza raportów dot. procesów obsługi oraz sprzedaży.
3.    Wdrażanie statystyk skuteczności źródeł reklamy.
4.    Przygotowanie procesu sprzedaży bezpośredniej w biurze i na inwestycji w kontekście realizowanej
       strategii marketingowej.
5.    Standaryzacja procesów marketingowo – sprzedażowych, (telefon, mail, CRM, statystyki, raporty, itp.).
 
 VI.        Analiza strony internetowej inwestycji.
1.    Badanie funkcjonalności strony.
2.    Sprawdzanie potencjału marketingowego treści na stronie.
3.    Przedstawienie potencjału inwestycji oraz dewelopera.
4.    Pozycjonowanie strony zgodnie z potrzebami wyszukiwań dla rynku nieruchomości.
 
VII.        Rozpoznawalność marki dewelopera.
 
1.    Internet – outdoor.
 
VIII.        Wdrożenie planu optymalizacji sprzedaży – skrócenie procesu komercjalizacji inwestycji.

 IX.        Konsultacje.

Poznają Państwo mocne oraz słabe strony inwestycji oraz strategii sprzedażowo - marketingowej swojej inwestycji dzięki temu w sposób realny wpłyniecie na tępo jej komercjalizacji.

Strategie przedstawiane w trakcie szkolenia wymiernie przyczyniły się do komercjalizacji już ponad 25 000 ofert tylko na samym rynku pierwotnym.

 
Metodologia pracy podczas szkolenia:
  • Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznego warsztatu, w trakcie którego ustalane są indywidualne, pod kątem potencjału Państwa inwestycji, strategie marketingowo – sprzedażowe.
Czas trwania szkolenia: 14h (dwa dni).
Inwestycja w szkolenie wynosi:............zł netto (+23%VAT) / od firmy.   
Cena szkolenia zawiera:
  • przeprowadzenie dwudniowego szkolenia - usługi,
  • praktyczną formę warsztatów dedykowaną inwestycji „NAZWA INWESTYCJI”,
  • warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do potrzeb uczestników,
  • przygotowanie indywidualnych strategii marketingowo – sprzedażowe, pod kątem  inwestycji „NAZWA INWESTYCJI”,
  • strategie sprzedaży inwestycji deweloperskich w Internecie,
  • natychmiastowe wsparcie we wdrażanych strategiach,
Dodatkowo firma otrzymuje:
 
  • raport z analizy marketingowo – sprzedażowej,
  • mapy z określoną grupą docelową klientów oraz plan strategii dotarcia do niej,
  • narzędzia do pełnej analizy marketingowo sprzedażowej (każde źródło reklamy: Internet, outdoor),
  • usługę ARE® - wsparcie przy wdrożeniu strategii marketingowej oraz narzędzi do analizy jej efektywności.
Dodatkowo w ramach szkolenia otrzymują Państwo dożywotnio:
  • narzędzie statystycznemierzące skuteczność działań marketingowych oraz sprzedażowych,
  • statystyki analizujące skuteczność portali ogłoszeniowych,
  • CRM – narzędzie budujące zaufanie klienta, niezbędne do rozwijania oraz utrzymywania relacji z klientami,
  • Mapy marketingowe  - narzędzie do budowania potencjału inwestycji oraz określania strategii marketingowo – sprzedażowej.
Wsparcie wdrożeniowe „ARE®”.
  • Nasza rola nie kończy się w momencie zaproponowania rozwiązania. Pomagamy je wdrażać tak, by osiągnąć realizację założonych celów oraz poprawę wyników.
  • Podobnie jak w pracy doradczej, naszą wyróżniającą cechą we wsparciu wdrożenia jest nastawienie na osiągnięcie rzeczywistego efektu finansowego (np. poprawa czasu komercjalizacji lub cash-flow).
Szkolenie objęte zostało autorską usługą Assistance Real Estate®, w ramach której nadal nawet do dwóch miesięcy po zakończeniu szkolenia, współpracujemy z Państwa firmą, byście mogli osiągnąć swoje cele.

Wsparcie Assistance Real Estate® umożliwia firmie szybsze osiągnięcie wyznaczonych celów, które zakładają m.in. zwiększenie obrotów, a tym samym zbudowanie konkurencyjności firmy na dynamicznie zmieniającym się rynku.
  • Czas trwania ARE® to trzy godzinne sesje coaching-owe, przeprowadzone w formie telefon, mail, Skype (do przeprowadzenia w wybranym przez Państwa terminie do 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia).
 

www.profesjonalnybroker.pl
Praktyczna wiedza i doświadczenie.

 
Newsletter
Aby otrzymywać najnowsze informacje
o naszych szkoleniach prosimy zostaw swój adres e-mail:
0% Prowizji czy umowa wyłączności?Profesjonalny Broker nieruchomości - ExclusivePersonal Mentor Coaching Real Estate