„Skrócenie czasu komercjalizacji inwestycji
deweloperskiej
- analiza potencjału marketingowo-sprzedażowego
realizowanej inwestycji”.
Korzyści jakie uzyskuje firma:
-
w trakcie szkolenia przedstawiane są praktyczne narzędzia oraz sposoby skutecznej analizy sprzedawanej inwestycji,
-
szkolenie pokazuje jak rozpoznać mocne i słabe strony inwestycji oraz jej strategii sprzedażowo – marketingowej (realny obiór inwestycji przez rynek),
-
uczestnicy szkolenia dowiedzą się również, w jaki sposób dzięki analizie (dane), skrócić czas komercjalizacji (wnioski) inwestycji.
Skuteczna analiza potencjału marketingowo-sprzedażowego inwestycji umożliwia:
-
dokładne budżetowanie do jednej złotówki (media plan), –opłacalność inwestycji w daną reklamę,
-
określenie mocnych oraz słabych stron inwestycji lub strategii sprzedażowo - marketingowej,
-
prognozowanie sprzedaży w czasie (90% skuteczności),
-
analizę efektywności każdego źródła reklamy (Internet, outdoor), względem dowolnych parametrów czasowych,
-
co najmniej dwukrotne skrócenie czasu komercjalizacji inwestycji!!!
Plan szkolenia/usługi.
I. Skuteczność dotarcia - grupa docelowa (analiza + wnioski).
1. Analiza grupy docelowej
2. Analiza potencjału poszczególnych grup klientów.
II. Skuteczność reklamy – sprzedaż (media plan, budżetowanie, obsługa sprzedażowa).
1. Tworzenie oraz analiza statystyk skuteczności reklam – pod względem doboru najbardziej skutecznych.
2. Analiza mocnych oraz słabych stron kierunków reklamy.
3. Analiza skuteczności portali ogłoszeniowych.
4. Analiza online wszelkich reklam (
Internet, Outdoor).
5. Analiza lidów ich jakości
.
a. źródło np. rynek pierwotny,
b. telefon, formularz mail (z danymi klienta tel, mail. oraz zapytanie o konkretne mieszkanie),
c. formularz bez danych z zapytaniem ogólnym,
d. wyciąganie wniosków, kolejne działania – zwiększanie atrakcyjności lidów.
III. Założenia komercjalizacji – prognozowanie sprzedaży.
1. Prognozowanie komercjalizacji nowych jak i istniejących już inwestycji.
IV. Analiza potencjału zakupowego inwestycji.
1. Analiza raportów sprzedażowych, obiekcji klientów – w celu zwiększenia skuteczności
przekazu reklamowego.
2. Analiza potrzeb klientów oraz modele ich tworzenia poprzez przekaz reklamowy.
V. Analiza potencjału działu sprzedaży.
1. Analiza pracy działu sprzedaży w celu realizacji skutecznej kampanii reklamowej – szybkie reagowanie
w zależności od zachodzących zmian na rynku oraz potrzeb klientów.
2. Wdrażanie i analiza raportów dot. procesów obsługi oraz sprzedaży.
3. Wdrażanie statystyk skuteczności źródeł reklamy.
4. Przygotowanie procesu sprzedaży bezpośredniej w biurze i na inwestycji w kontekście realizowanej
strategii marketingowej.
5. Standaryzacja procesów marketingowo – sprzedażowych, (telefon, mail, CRM, statystyki, raporty, itp.).
VI. Analiza strony internetowej inwestycji.
1. Badanie funkcjonalności strony.
2. Sprawdzanie potencjału marketingowego treści na stronie.
3. Przedstawienie potencjału inwestycji oraz dewelopera.
4. Pozycjonowanie strony zgodnie z potrzebami wyszukiwań dla rynku nieruchomości.
VII. Rozpoznawalność marki dewelopera.
1. Internet – outdoor.
VIII. Wdrożenie planu optymalizacji sprzedaży – skrócenie procesu komercjalizacji inwestycji.
IX. Konsultacje.
Poznają Państwo mocne oraz słabe strony inwestycji oraz strategii sprzedażowo - marketingowej swojej inwestycji dzięki temu w sposób realny wpłyniecie na tępo jej komercjalizacji.
Strategie przedstawiane w trakcie szkolenia wymiernie przyczyniły się do komercjalizacji już ponad 25 000 ofert tylko na samym rynku pierwotnym.
Metodologia pracy podczas szkolenia:
-
Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznego warsztatu, w trakcie którego ustalane są indywidualne, pod kątem potencjału Państwa inwestycji, strategie marketingowo – sprzedażowe.
Czas trwania szkolenia: 14h (dwa dni).
Inwestycja w szkolenie wynosi:............zł netto (+23%VAT) / od firmy.
Cena szkolenia zawiera:
-
przeprowadzenie dwudniowego szkolenia - usługi,
-
praktyczną formę warsztatów dedykowaną inwestycji „NAZWA INWESTYCJI”,
-
warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do potrzeb uczestników,
-
przygotowanie indywidualnych strategii marketingowo – sprzedażowe, pod kątem inwestycji „NAZWA INWESTYCJI”,
-
strategie sprzedaży inwestycji deweloperskich w Internecie,
-
natychmiastowe wsparcie we wdrażanych strategiach,
Dodatkowo firma otrzymuje:
-
raport z analizy marketingowo – sprzedażowej,
-
mapy z określoną grupą docelową klientów oraz plan strategii dotarcia do niej,
-
narzędzia do pełnej analizy marketingowo sprzedażowej (każde źródło reklamy: Internet, outdoor),
-
usługę ARE® - wsparcie przy wdrożeniu strategii marketingowej oraz narzędzi do analizy jej efektywności.
Dodatkowo w ramach szkolenia otrzymują Państwo dożywotnio:
-
narzędzie statystycznemierzące skuteczność działań marketingowych oraz sprzedażowych,
-
statystyki analizujące skuteczność portali ogłoszeniowych,
-
CRM – narzędzie budujące zaufanie klienta, niezbędne do rozwijania oraz utrzymywania relacji z klientami,
-
Mapy marketingowe - narzędzie do budowania potencjału inwestycji oraz określania strategii marketingowo – sprzedażowej.
Wsparcie wdrożeniowe „ARE®”.
-
Nasza rola nie kończy się w momencie zaproponowania rozwiązania. Pomagamy je wdrażać tak, by osiągnąć realizację założonych celów oraz poprawę wyników.
-
Podobnie jak w pracy doradczej, naszą wyróżniającą cechą we wsparciu wdrożenia jest nastawienie na osiągnięcie rzeczywistego efektu finansowego (np. poprawa czasu komercjalizacji lub cash-flow).
Szkolenie objęte zostało autorską usługą
Assistance Real Estate®, w ramach której
nadal nawet do dwóch miesięcy po zakończeniu szkolenia, współpracujemy z Państwa firmą, byście mogli osiągnąć swoje cele.
Wsparcie
Assistance Real Estate® umożliwia firmie szybsze osiągnięcie wyznaczonych celów, które zakładają m.in. zwiększenie obrotów, a tym samym zbudowanie konkurencyjności firmy na dynamicznie zmieniającym się rynku.
-
Czas trwania ARE® to trzy godzinne sesje coaching-owe, przeprowadzone w formie telefon, mail, Skype (do przeprowadzenia w wybranym przez Państwa terminie do 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia).
www.profesjonalnybroker.pl
Praktyczna wiedza i doświadczenie.