Korzyści dla firmy
z uczestnictwa w szkoleniu
„Profesjonalny Broker nieruchomości – EXCLUSIVE”
I. Rozwiązania biznesowe.
-
Szkolenie przeprowadzane w biurze firmy przy zachowaniu ciągłości jego pracy oraz przy większym komforcie dla pracowników.
-
Ćwiczenia praktyczne - na sprzedawanej przez firmę nieruchomości dostosowanie strategii sprzedażowych do potencjału nieruchomości.
-
Budowa potencjału nieruchomości – marketing, reklama.
-
Zwiększenie sprzedaży, rozszerzenie bazy klientów poszukujących oraz bazy ofert nieruchomości (w przypadku biura nieruchomości).
-
Więcej podpisanych umów na 3% lub na wyłączność (w przypadku biura nieruchomości).
-
Więcej umów zamykających transakcje.
-
Większe oszczędności finansowe oraz czasowe związane z promocją marketingiem, przy jednoczesnym podniesieniu skuteczności tych działań.
-
Zdobycie zaufania u klientów - pielęgnowanie i rozwijanie relacji z klientami.
II. Rozwiązania organizacyjne.
-
Wyznaczanie jasnego i zrozumiałego dla wszystkich kierunku działania.
-
Budowa kompetentnego, zgranego i samodoskonalącego się zespołu oraz zwiększanie morale pracowników.
-
Determinacja i motywacja, czyli zespół, który działa.
-
Zaangażowanie pracowników w życie firmy – praca jako narzędzie realizacji celów pracownika.
-
Dynamiczne i konsekwentne wprowadzanie projektów w życie – tworzenie efektywnych planów działań oraz strategii sprzedażowych i marketingowych nieruchomości.
-
Budowa potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa w oparciu o indywidualne kompetencje i umiejętności pracowników oraz wartości oferowanych nieruchomości.
III. Rozwiązania społeczno-psychologiczne.
-
Cel = motywacja - daje możliwość awansu, pochwały, wyróżnienia – dodatkowe, poza materialne formy potężnej motywacji.
-
Tworzenie ambitnych i zrozumiałych celów (sprzedaż, marketing, prospecting) oraz dostosowanie odpowiednich działań pod kątem osobistych predyspozycji pracownika.
-
Umiejętne angażowanie pracowników w realizację celów firmy – wpływa pozytywnie na pracownika buduje motywację i wiarę oraz zwiększa jego zaangażowanie.
-
Budowa pozytywnej kultury organizacyjnej – doradca klienta - kodeks wartości.
-
Budowa kreatywnego zespołu - praca i wspólne działanie zaczynają mieć sens, sprawiać radość oraz przynosić wymierne korzyści wynikające z wykonywanej pracy oraz zaangażowanego wysiłku.
-
Delegowanie zadań - rozwijanie umiejętności oraz indywidualnych talentów pracowników .
-
Raportowanie, podsumowywanie, ocenianie – rozwój jednostki oraz firmy.
-
Skuteczna komunikacja interpersonalna – zarządzanie, konflikty, relacje z klientami.
-
Badanie indywidualnych potrzeb pracownika i umiejętne ich dostosowanie pod kątem działania firmy.
-
Ograniczenia psychologiczne – mają fundamentalny wpływ na rozwój firmy. Umiejętne rozpoznanie ograniczeń pracownika lub zespołu oraz wdrożenie odpowiednich technik wykorzystania ograniczeń jest podstawowym elementem rozwoju firmy, jak również tworzenia pozytywnego ducha współpracy, nawet w najcięższych sytuacjach.
Jeżeli chcesz zgłosić firmę na szkolenie lub uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt.
KONTAKT