
Plan szkolenia.
I. Ty jako najważniejszy czynnik w procesie sprzedaży bezpośredniej nieruchomości.
► Twoja niepowtarzalność i wyjątkowy charakter.
► Siła Twojego autorytetu – profesjonalizm, dogłębna wiedza danej nieruchomości.
► Rodzaje władzy – motywacja do pracy.
► Kompetencje – wiarygodność.
► Mocne – słabe strony – samodoskonalenie.
► Cele strategiczne – cele jednostki.
II. Komunikacja interpersonalna – lingwistyka profesjonalnej sprzedaży.
► Skuteczna lingwistyka – warunek zrozumienia klienta oraz zachodzących procesów.
► Precyzyjne zadawanie pytań – klucz do umysłu klienta.
► Język perswazji - wzbudzanie w kliencie pasji.
► Korzyści uważnego słuchania – wstępne badanie potrzeb.
► Ustalanie celów komunikacji - trust mózgów Broker – klient.
III. Obsługa klienta oraz sprzedaż przez telefon.
► Techniki skutecznej komunikacji.
► Telemarketing.
► Skuteczne umawianie spotkań oraz prezentacji danej nieruchomości.
IV. Otwarcie spotkania – zbudowanie pozytywnej relacji oraz atmosfery.
► Siła pierwszego wrażenia.
► Najważniejszy jest Twój stan emocjonalny oraz nastawienie.
► Kontrola stanów emocjonalnych - mocniejszy stan wygrywa.
V. Wzbudzenie zaufania u klienta.
► Siedem zasad budowania dobrej relacji.
► Potwierdzenie stanu emocjonalnego klienta – empatia.
► Parafraza, tempo rozmowy, akcent, intonacja.
► Metataktyka - dopasowywanie predykatów.
► Dlaczego i jak podpisywać umowy na wyłączność oraz na 3%.
VI. Fizyczna obecność z klientem - NLP w sprzedaży nieruchomości.
► Mowa ciała.
► Modelowanie.
► Raportowanie.
► Kalibracja - sugestia posthipnotyczna.
VII. Rozpoznanie i analiza potrzeb klienta.
Profesjonalny Broker nastawia się na zainteresowania, pragnienia, potrzeby klienta, aby to wiedzieć należy dokonać analizy wstępnej.
Nauczysz się badać potrzeby klienta lub je tworzyć na podstawie profesjonalnego rozpoznania danej nieruchomości.
► Zrozumienie procesów tworzenia oraz interpretacji rzeczywistości przez klienta.
► Zorientowanie na zainteresowania, potrzeby, pragnienia klienta.
► Pytania – prowadzenie rozmowy – wybadanie prawdziwych potrzeb.
► Budowanie i tworzenie potrzeb w kliencie –klient bardzo często nie widzi tego co kryje dana nieruchomość.
► Dostosowanie cech nieruchomości do indywidualnych potrzeb klienta.
► Aktywne zaangażowanie klienta w proces sprzedaży.
VIII. Argumentacja - zaspokajanie potrzeb.
► Zidentyfikowanie problemu klienta.
► Przedstawienie korzyści i rozwiązań spełniających oczekiwania klienta.
► Wskazanie klientowi powodu i celu do zakupu oraz usprawiedliwienie dla jego dokonania.
► Pytania i odpowiedzi.
IX. Marketing nieruchomości.
► Prospecting – skuteczne pozyskiwanie nowych klientów.
► Nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami w celu zwiększenia efektywności własnych działań.
► Umiejętne dostosowanie potencjału nieruchomości do potrzeb oraz oczekiwań klienta.
► Emocjonalne wyeksponowanie walorów nieruchomości – odniesienie do głębokich, świadomych, bądź nieświadomych potrzeb klienta.
► Tworzenie sugestywnych ofert spełniających nieświadome potrzeby klienta.
X. Zamykanie sprzedaży.
► Negocjacje cenowe – za wysoka cena.
► Jak wykorzystać obiekcje klienta do zamknięcia kontraktu?
XI. Obsługa posprzedażowa CRM.
► Tworzenie długotrwałych relacji biznesowych.
► Referencje – polecenia.
XII. Sytuacje kryzysowe.
► Jak poradzić sobie ze stresem.
► Jak pokonać powstałe w wyniku stresu własne ograniczenia.
► Jak zachować się w sytuacjach konfliktowych.
► Jak radzić sobie z agresywnym klientem.
► Złamanie wzorca w sytuacjach konfliktowych.
► Jak radzić sobie z wymagającym klientem tzw. trudnym.
► Feedback - konstruktywna krytyka i zdyscyplinowanie.
XIII. Konsultacje.
Szkolenie polecane jest osobom, w rękach których leży satysfakcja klienta, a tym samym prestiż firmy i jej wymierne wyniki.
Szczególnie osobom:
mającym zawodowe relacje z klientami na rynku nieruchomości, zwłaszcza: deweloperom, pośrednikom, brokerom, dyrektorom biur nieruchomości, managerom, doradcom inwestycyjnym, sprzedawcom, brokerom ubezpieczeniowym,
-
skierowane jest również do osób chcących:
-
podnieść prestiż firmy, w której pracują oraz wykonywanej przez siebie pracy,
-
zwiększyć lojalność oraz zaufanie swoich klientów,
-
poprzez profesjonalną i skuteczną sprzedaż nieruchomości, pragną przyczynić się do podniesienia jakości życia innych oraz standardów rynku,
-
zyskać większą satysfakcję z wykonywanej pracy,
-
do wszystkich osób, działających na rynku nieruchomości, które pragną poprawić jakość swoich kontaktów z klientami, kontrahentami oraz zwiększyć efekty swojej pracy,
-
do każdej osoby, którą interesuje rynek nieruchomości oraz prawa nim rządzące.
Metodologia pracy podczas szkolenia:
-
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, co pozwala uzyskać lepszą interakcję z uczestnikiem.
-
Szkolenie zbudowane jest w oparciu o obszerną wiedzę z zakresu rozwoju osobistego, motywacji, psychologii, socjologii, mediacji, organizacji biznesu, zasad funkcjonowania rynku nieruchomości, technik programowania neurolingwistycznego i wielu innych skutecznych form szkoleniowych.
-
Każdy człowiek jest inny oraz wyjątkowy, dlatego materiały przez nas przygotowywane są tak, by każdy mógł z nich indywidualnie korzystać ,co w efekcie daje szybsze i lepsze rezultaty dla uczestnika oraz firmy.
-
Warsztat uzupełniony jest ćwiczeniami praktycznymi, by uczestnicy lepiej przyswoili uzyskaną wiedzę (dyskusja, interakcja w grupach, przypadki oraz gry sytuacyjne dotyczące realiów rynku nieruchomości).
-
Ostatni moduł szkolenia przeznaczony jest zawsze na indywidualne konsultacje i ustalenie ewentualnych, dalszych działań w celu podnoszenia swoich kompetencji.
Czas trwania szkolenia: 14 h
Inwestycja w szkolenie indywidualne dla firmy wynosi:
-
4200 zł netto (+23% VAT) (od firmy do 6 osób).
-
700 zł netto (+23% VAT) od osoby.
Zobacz naszą Gwarancję Jakości.
Zważywszy na nasze indywidualne podejście do Ciebie
lub Twojej firmy, szkolenia oraz coaching
objęte są klauzulą poufności.
Cena zawiera:
-
Certyfikat ukończenia szkolenia.
-
Materiały szkoleniowe, forma papierowa i elektroniczna
-
Warsztatowe podejście, indywidualnie dobrane do Twoich potrzeb.
-
Indywidualne konsultacje dostosowane do Twoich oczekiwań.
-
Dwie godzinne sesje coachingowe (do przeprowadzenia w wybranym przez Państwa terminie).
-
Możliwość dołączenia do Elitarnego Klubu Brokera.
„Musisz nauczyć się zasad gry. A potem - grać lepiej niż wszyscy inni.”
Albert Einstein
Profesjonalny Broker Nieruchomości
Praktyczna wiedza i doświadczenie.
Korzyści dla firm

|
Korzyści dla pośrednika, agenta

|